کارگردان نمایش «بیرون پشت در» گفت: اجرای این نمایش در تبریز با نماد صلح به قلم «ولفگانگ بورشرت» روی صحنه می رود.

به گزارش خبرآنلاین از تبریز، فرید ادهمی با اعلام خبر اجرای نمایش «بیرون پشت در» درباره استان و پیام این نمایش گفت: این نمایش موقعیت سربازی را در زمان جنگ آلمان و روسیه نشان می دهد که در حین این جنگ هویت خود را از دست داده و تمام درها به روی وی بسته شده است.
وی ادامه داد: این نمایشنامه که در زمان جنگ روسیه و آلمان توسط ولفگانگ بورشرت نوشته شده است، شرح و حال آن زمان را بیان می کند که ما با حذف برخی از بخش ها، این نمایش نامه را به صورت جهانی نشان داده ایم.
ادهمی با بیان اینکه موضوع اصلی این نمایش ضد جنگ است، تاکید کرد: این داستان تنها متعلق به آلمان نیست و در هر کجای دنیا می تواند نمایش داده شود، می توان گفت این نمایش صلح و حرکت به سوی پیشرفت را نشان خواهد داد.

نمایش بیرون پشت در

تهیه کننده و کارگردان نمایش «بیرون پشت در» اظهار داشت: قرار بود اجرای این نمایش در فضای باز مجتمع فرهنگی هنری ۲۹ بهمن تبریز اجرا شود که متاسفانه به علت شرایط آب و هوا این شیوه اجرا ممکن نشد.
به گفته کارگردان نمایش «بیرون پشت در»، حدود ۷۰ درصد این نمایش در اجرا حذف شده است و به جای دیالوگ و مکالمه های بازیگران سعی شده با تصویرسازی گروه فرم این نمایش اجرا شود.
نمایش «بیرون پشت در» به کارگردانی «فرید ادهمی» از پنجم تا بیستم اردیبهشت ماه در سالن استاد مقبلی مجتمع فرهنگی هنری ۲۹ بهمن تبریز اجرا می شود.
شایان ذکر است فرید ادهمی متولد ۱۳۷۰ فعالیت هنری خود را از سال ۸۵ در هنرستان اقبال آذر رشته نمایش آغاز کرده و فارغ التحصیل نمایش (بازیگری) است و او تاکنون نمایش های محبس به نویسندگی حمید امجد، نمایش خیابانی برای جشنواره تئاتر شهر تهران به نویسندگی فرهاد تقی زاده و نمایش بیرون پشت در به نویسندگی ولفگانگ برشرت را کارگردانی کرده است.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 411335

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 3 =