بلافاصله پس از اعلام نتایج رفراندوم بریتانیا، شوک قیمتی به بازار جهانی طلا وارد شد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، قیمت اونس طلا در بازار جهانی با 4.43 درصد نسبت به روز گذشته، امروز به یک‌هزار و 318 دلار رسید. این تغییرات قیمتی، حکایت از افزایش 55 دلاری قیمت اونس طلا در بازار جهانی دارد.

گزارش‌ها نشان می‌دهد که قیمت اونس طلا در بازار جهانی به بالاترین حد در 2 سال گذشته رسیده است.

نتایج همه پرسی روز پنج‌شنبه انگلیس نشان داد مردم این کشور به خروج از عضویت اتحادیه اروپا رای داده‌اند. همزمان با اعلام نتایج همه پرسی، پوند انگلیس در برابر دلار سقوط آزاد تجربه کرد.

22539

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 549585

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 15 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام IR ۱۰:۲۸ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۴
    5 20
    انگلیسی ها خودشون رو بعد از امریکا تا حدودی یک ابرقدرت و قدرت برتر جهانی میدونند و اعتقاد دارند که انگلیس از بقیه کشورهای اروپایی بالاتر و سر تر هست. در حقیقت انگلیسی ها بیشتر از اینکه خودشون رو اروپایی بدونند خودشون امریکایی میدونند و میگن ما بیشتر میخواهیم شبیه امریکا باشیم تا اروپا....انگلیسی ها خودشون شریک و متحد درجه یک امریکا میدونند تا شریک اتحادیه اروپا... ضمنا قوانین مالی و پولی اتحادیه اروپا دست و پای انگلیس رو برای رشد اقتصادی و پیشرفت بیشتر بسته بود. اونها میخوان قوانین پولی و مالی انگلیس دقیقا شبیه قوانین مالی و پولی امریکا باشه و نه اتحادیه اروپا...در مجموع خروج انگلیس از اتحادیه اروپا باعث نزدیکی و اتحاد بیشتر بین انگلیس و امریکا و شکوفایی بیشتر اقتصاد انگلیس خواهد شد.
  • مدافع حرم A1 ۱۱:۴۶ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۴
    0 1
    به قول رهبرم سید علی انگلیس استعمارگر پیره .با خروج انگلیس از اروپا .انگلیس هم مثل شوروی میشه