ایسنا نوشت:

معین ویژه مسکن‌مهر پرند از آخرین مهلت برای تعیین قیمت واحدهای مسکن‌مهر این شهر خبر داد.

میرمحمد غراوی درباره زمان دقیق اعلام قیمت‌های نهایی واحدهای مسکن‌مهر پرند اظهار کرد: بر اساس مهلتی که مجمع شرکت عمران شهرهای جدید به شهر جدید پرند داده، این شرکت مهلت دارد تا پایان اردیبهشت‌ جاری قیمت‌ها را نهایی کند.

وی با بیان اینکه برخی از سایت‌های مسکن‌مهر از نظر توپوگرافی وضعیت خاصی دارند و هزینه‌های مترتب بر آماده‌سازی آنها بیشتر از جاهای دیگر است، گفت: مقرر شد این قیمت‌ها را فاز به فاز همراه با دستورالعمل مابه‌تفاوت و قیمت ساخت جمع زده شود و در واقع قیمت نهایی را علاوه بر ساخت با محاسبه میزان هزینه آماده‌سازی، آب، برق و فاضلاب اعلام کنند.

معین ویژه مسکن‌مهر پرند به برخی از فازهای مسکن‌مهر در پرند که مشکل بعد مسافت دارند اشاره کرد و به پایگاه خبری وزارت شهرسازی گفت: در برخی از فازها به علت دورتر بودن مسیر هزینه‌های بیشتری برای انتقال آب و برق و فاضلاب نیاز است که فعلا در حال بررسی فاز به فاز این قراردادها هستیم تا قیمت‌ها نهایی شود. به قیمت ساخت مسکن‌مهر به ازای هر مترمربع ۳۰۰ یا ۳۳۰ هزار تومان و بر اساس دستورالعمل شماره سه هم مبالغی با احتساب تورم اضافه شده که همه این موارد در کنار هم لحاظ شده و قیمت نهایی واحدها بر اساس این رقم‌ها مشخص می‌شود.

3939

 

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 410745

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 11 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام A1 ۱۷:۲۶ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۳
    0 0
    مهمترین مشکلات پرند خیابانهای نیمه کاره ، نبودن مترو و ساختمانهای نیمه ساز رها شده است