مدافع تیم ملی فوتبال ایران می گوید هر قدر هم تمرین کنیم اما نمی شود خلاء بازیهای دوستانه را پر کرد.

ایسنا نوشت:محمدرضا خانزاده درباره اردوی آفریقای جنوبی اظهار کرد: اردو خدا را شکر تا اینجا خوب بوده است. به لحاظ امکانات و تمرینات شرایط بسیار خوب است. شرایط دقیقا مانند وضعیتی است که پیش از جام جهانی در آفریقای جنوبی داشتیم. یک بازی هم داشتیم و خوشبختانه توانستیم ببریم. امروز هم بازی دیگری داریم که می تواند به ما خیلی کمک کند تا در آسیا موفق باشیم. ما قبل از جام جهانی بدنسازی فوق العاده سختی در آفریقای جنوبی داشتیم. در این اردو هم هر چند که آن فشار کمتر شده ولی با برنامه ریزی که کادر فنی انجام داده شرایط بسیار خوب است و ما می توانیم تاثیر اردوی آفریقای جنوبی را در جام ملتها ببینیم.

وی درباره پیشرفت تیمهای عربی و امکانات محدود فوتبال ایران هم گفت: ما نهایت تمرین و تلاشمان را می کنیم اما بازی دوستانه خیلی اهمیت دارد. هر چه قدر بازی بین المللی دوستانه داشته باشیم زودتر به شرایط آرمانی می رسیم و فکر نمی کنم بشود این را با تمرین پر کرد. خلا بسیار بزرگی است اما به هر حال ما هم تمام تلاشمان را می کنیم که بتوانیم مانند جام جهانی سربلند بیرون بیاییم.

خانزاده با اشاره به اهمیت حمایت ملی از تیم ملی گفت: اگر موفقیت می خواهیم صد در صد باید همه یک دل باشند. باید به هم کمک کنیم که بتوانیم کشورمان را دوباره سرافراز کنیم. همه برای موفقیت تیم ملی باید دست به دست هم بدهیم و اگر این موفقیت حاصل شود سرافرازی برای تک تک ایرانیهای همه جای جهان خواهد بود.

او در پاسخ به این سوال که چه قدر برای قهرمانی ایران در آسیا شانس قائل هستی گفت: من اعتقاد زیادی به شانس ندارم اما ما با تمام تلاش و توان کار می کنیم. خدا هم بزرگ است و امیدوارم بتوانیم موفق شویم.

مدافع تیم ملی درباره بازی دوستانه برابر کایزرچیف اظهار کرد: تیم بسیار پر قدرتی به لحاظ بدنی بود. ما هم خیلی خوب بازی کردیم و پا به پای آنها حرکت کردیم و فکر می کنم در بعضی صحنه ها شرایط بدنی ما به آنها می چربید.

مدافع پرسپولیس درباره شرایط عجیب این تیم هم گفت: پرسپولیس شرایط اصلا خوبی ندارد. ما در لیگ قهرمانان هم باید شرکت کنیم و کارمان خیلی سخت است. اما من تمام تمرکزم را روی تیم ملی گذاشته ام. با این حال از مسوولان تقاضا دارم که فکری برای پرسپولیس بکنند. پرسپولیس پر افتخارترین تیم آسیاست و حیف است که این تیم به این حال و روز بیفتد.

او درباره اظهارنظر درخشان که گفته بهتر است پرسپولیس با این وضع به آسیا نرود، گفت: فکر می کنم با این شرایط به آسیا نرویم خیلی بهتر باشد. لیگ قهرمانان آسیا شوخی بردار نیست و پای حیثیت ملی در میان است. عملکرد ما هم در ادامه لیگ دست خداست. فقط آرزو می کنم که تیم به شرایط خوب برگردد. دیگر کاری از دست ما به عنوان بازیکن بر نمی آید و امیدوارم شرایطمان بهتر شود.

251 41

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 390957

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 0 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 7
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • شروین A1 ۱۴:۵۰ - ۱۳۹۳/۰۹/۲۸
    41 50
    پرافتخارترین تیم آسیاخخخ....جای دیگه این حرفو نزنی بهت می خندن...
  • شهاب A1 ۱۵:۳۵ - ۱۳۹۳/۰۹/۲۸
    44 44
    حیثیت ملی ما رو پرسپولیس تو بازی با الغرافه و خوردن 5 گل از این تیم بر باد داد...پرافتخارترین هم که دیگه هیچی نگم بهتره....
    • ایمون زاید US ۱۰:۰۵ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۲
      0 0
      اگه ما 5تا خوردیم شمام 6تا از ما خوردین کیسه بدم خدمتتون
  • احسان A1 ۲۲:۲۸ - ۱۳۹۳/۰۹/۲۸
    26 22
    پر افتخارترین تیم اسیا؟؟؟؟؟ شوخی میکنی؟؟ ممد توییییییییییی؟؟
  • بی نام IR ۰۶:۳۱ - ۱۳۹۳/۰۹/۲۹
    6 17
    به نظرم باید پرسپولیس از آسیا انصراف بده چون منجر به آبروریزی جلوی عربها میشه
  • کوروش A1 ۰۷:۲۵ - ۱۳۹۳/۰۹/۲۹
    3 15
    ؟؟؟؟what پرافتخارترین چی چیه آسیا؟ لنگ کی به یک شانزدهم لیگ آسیا رفته که افتخار کسب کنه ؟؟؟ شاید منظورت افتخارات لنگ تو جام جهانی ولایته . خخخخخخخخخخخخ
  • سرور IR ۰۷:۴۸ - ۱۳۹۳/۰۹/۲۹
    3 13
    پر افتاخارترین؟؟؟؟؟؟؟؟تیمه آسیا؟؟؟ یه پرسولیسی در مورد آسیا حرف نمیزنهههه خخخخخخ