خواننده‌ی رپی که دست رد به سینه مهرجویی زد / یاس: با فیلمنامه موافق نبودم

یاسر بختیاری رپر جوانی که با نام یاس فعالیت می‌کند می‌گوید که پیشنهاد بازی در فیلم مهرجویی را نپذیرفته‌است.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، او در حالی این خبر را به هفته‌نامه‌ی «تماشاگران» امروز داده که پیش از این از سوی نزدیکان داریوش مهرجویی عنوان شده بود که یاس تمایل به حضور در این فیلم داشته اما کارگردان فیلم «سنتوری» استعداد او در زمینه‌ی بازیگری را تایید نکرده‌است.

یاس با بیان این مطلب که «چند روز پيش يكي از دوستانم به نام محمد عليپور صفحه‌اي از يك مجله براي من ارسال كرد كه در آن نوشته شده بود آقاي مهرجويي بازي من را براي سنتوري 2 تأييد نكرده و مرا رد كرده است.» گفته: «نمي‌دانم اين بي‌انصافي از سمت کسی است كه خبر را منتقل کرده، يا آقاي مهرجويي؛ ولي اين خبر از هر طريقي نقل شده، نهايت بي‌انصافي و كم‌لطفي است.»

پیش از این بهرام رادان و محسن چاوشی هم حاضر به همکاری با مهرجویی و حضور در سنتوری 2 نشده بودند.

یاس گفته: «قضيه از اين قرار است كه بهرام رادان با من تماس گرفت و گفت بايد در مورد مسأله‌اي باهم صحبت كنيم. در نهايت در يكي از روزهايي كه بهرام مشغول بازي در فيلم عصر يخبندان بود، سر صحنه اين فيلم سينمايي يكديگر را ملاقات كرديم و بهرام مسأله سنتوري 2 را مطرح كرد و قرار شد يك روز به اتفاق هم آقاي مهرجويي را ملاقات كنيم. اين اتفاق افتاد و ما يكديگر را ديديم اما در آن ديدار نه تستي دادم، نه پذيرفتم در اين پروژه حضور داشته باشم و نه حتي با فيلمنامه ايشان موافق بودم!»

این خواننده‌ی رپ معتقد است:«مضمون اين فيلمنامه و همچنين نام شخصيت‌ها و ماجراهايي كه در اين فيلمنامه عنوان شده هيچ ارتباطي به رپ فارسي و فراز و نشيب‌هايي كه در طول همه اين سال‌ها داشته‌ايم، ندارد.»

در فيلم‌نامه سنتوري 2 علي سنتوري در آسايشگاه ترك اعتياد تحت درمان است و دوست رپر او به سراغش مي‌رود تا به او كمك كند دوباره به اوج برسد. ابتدا قرار بود این دو نقش را بهرام رادان و یاسر بختیاری بازی کنند.

ياس با اشاره به اينكه در جلسه‌‌اش با مهرجويي حتي يك كلمه هم در مورد فيلم صحبت نكرده، ادامه مي‌دهد: «من براي آقاي مهرجويي به عنوان يك پيشكسوت احترام خاصي قائلم اما اين احترام دليل بر اين نمي‌شود كه ايشان خودشان يك‌طرفه شخصي را تأييد يا تكذيب کنند. نمي‌دانم روال كار اهالي سينما به چه صورتي است اما فكر مي‌كنم در اولين قدم بايد بازيگر با فيلمنامه ارتباط برقرار كند. همان‌طور كه گفتم من با فيلمنامه سنتوري 2 ارتباط برقرار نكردم.»

ياسر بختياري با اشاره به اينكه علاقه‌اي به بازيگري ندارد، مي‌گويد: «شايد اين حرف من از سمت عده‌اي حمل بر خودستايي شود اما تا امروز بيش از 10 فيلم سينمايي به من پيشنهاد شده ولي ترجيحم اين است در حيطه‌اي فعاليت كنم كه عاشقش هستم و آن هم چيزي نيست جز موسيقي! به همين دليل هم تا امروز حتي يك بار هم خودم را در زمينه بازيگري و سينما محك نزده‌ام كه ببينم آيا در اين زمينه استعداد دارم يا خير.»ياس كه يكي از محبوب‌ترين خواننده‌هاي رپ كشورمان است در پايان مي‌گويد: «در آخر اميدوارم كساني كه مطلب مي‌نويسند به درجه‌اي از درك برسند كه مطلبي را يك طرفه چاپ نكنند.»


5757

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 451979

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 1 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 13
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام A1 ۰۹:۰۱ - ۱۳۹۴/۰۶/۰۸
    از یاس خبر بذارید خوشحالم میشم ولی تتلوی لمپن اصلا ادم نیست
  • بی نام IR ۰۹:۰۸ - ۱۳۹۴/۰۶/۰۸
    یاااااااااااااااااااااااااااس پرچمت بالاااااس
  • بی نام A1 ۰۹:۱۰ - ۱۳۹۴/۰۶/۰۸
    آقای یاس تو عددی نیستی
    • سعید سعید سعید A1 ۰۹:۳۱ - ۱۳۹۴/۰۶/۰۸
      56 4
      با منفی هات حال کن
    • بی نام IR ۰۹:۳۹ - ۱۳۹۴/۰۶/۰۸
      33 3
      تو خوبی فقط ....
    • بدون نام ۰۹:۴۲ - ۱۳۹۴/۰۶/۰۸
      26 5
      اونوقت تو خوبي!!!
    • بی نام A1 ۱۰:۱۰ - ۱۳۹۴/۰۶/۰۸
      58 4
      معنای واقعی رپ را در ایران فقط "یاس" فهمیده است. من کلا از سبک رپ ایرانی خیلی بدم می آمد اما از زمانی که به ترانه های یاس گوش کردم فهمیدم ایشن معنای واقعی رپ را درک کرده است. هر از گاهی وقت کنم به انتقادهای ایشون گوش می دهم که به زبان جامعه می خواند.
    • آقای محترم EU ۱۲:۰۳ - ۱۳۹۴/۰۶/۰۸
      2 9
      رقم چطور ؟
  • پیمان A1 ۰۹:۱۶ - ۱۳۹۴/۰۶/۰۸
    43 2
    مهرجویی دیگه مهرجویی سابق نیست... میشه حدس زد فیلنامه اش مثل این فیلم های سالهای اخیرش بوده که یاس قبول نکرده
  • بی نام US ۰۹:۳۳ - ۱۳۹۴/۰۶/۰۸
    11 43
    همه آرزوشونه مهرجويي بهشون پيشنهاد بده اين اقا پيشنهاد رد كرده؟به قلب من تو با اين كار تو هر دم ميزني تيشه نكن با قلب من بازي مگه داريم؟ مگه ميشه؟
  • بی نام A1 ۱۰:۳۹ - ۱۳۹۴/۰۶/۰۸
    53 5
    با توجه به كيفيت فيلمهاي اخير مهرجويي تصميم عاقلانه اي گرفته
  • بی نام A1 ۱۷:۱۱ - ۱۳۹۴/۰۶/۰۸
    58 4
    از فردا تتلو دم در خونه مهرجویی پلاس می‌شه تا نقش بگیره. می‌گین نه واییستین ببینین.
  • بی نام A1 ۱۸:۰۴ - ۱۳۹۴/۰۶/۰۸
    26 7
    یه بار نشد کامنتارو بخونیم و توش ملت همو نجویده باشند. چمونه ما؟چرا انقد ازهم متنفریم