استقلال روی کاغذ شانس اول قهرمانی است اما آیا مدیران این تیم این درصد احتمال قهرمانی شان را با تصمیمی ویژه افزایش می دهند؟

فرهاد عشوندی: استقلال تا پایان لیگ فقط دو بار از تهران خارج می شود و بیش از 5 بازی را در خانه میزبان است و باقی اش را هم در استادیوم هایی غیر از آزادی مهمان است. مسابقاتی که همگی می تواند با حضور پرتعداد تماشاگران ، با استفاده از محبوبیت ستاره ای مثل مهدی رحمتی به فرصتی برای راغب کردن هوادارانش به تشویق تیم استفاده کند. این حسن استقلال است که یک ستاره محبوب دارد ، به عکس پرسپولیس که تیم خوب و یکدستش هنوز ستاره ای جریان ساز بین هواداران ندارد.

حالا اگر استقلال هم از فاکتور بلیت رایگان استفاده کند و بتواند تنها نیمی از ورزشگاه آزادی را پر کند ، آن وقت تیم مظلومی با تاکتیک ویژه استفاده از فرصت ها و کنترل بازی در سایر دقایق با داشتن رحمتی در درون دروازه می تواند قهرمانی را به سادگی بدست بیاورد. استقلالی ها برای هر بازی شاید باید 100 میلیون تومان از طلب های شان از سازمان لیگ را هزینه کنند. پول هایی که اصلا معلوم نیست نقد شوند. برای تیمی که بعد از 3 سال شانس قهرمانی بالایی دارد اما می داند مدعیان مهمی چون پرسپولیس و ذوب آهن دارد ، باید با کمک گرفتن از فشار هوادارانش ، هر طور هست قهرمانی را بدست بیاورد که این تیم اگر این فصل پایین تر از پرسپولیس در جدول قرار بگیرد هم مدیرانش به کلی تغییر می کنند و هم کادرفنی اش فرصت ماندن بیشتر از یک فصل را پیدا نمی کنند که حتی قهرمانی در جام حذفی هم نمی تواند این تیم را به آرامش برگرداند. مظلومی ، افشارزاده ، هیات مدیره و دو جوانی که در سایه برای استقلال تصمیمات مدیریتی می گیرند ، اگر این اهرم های موفقیت را به درستی در خدمت تیم قرار ندهند ، شاید در پایان فصل ناچار به ترک استقلال شوند. استقلال امسال بهترین فرصت را برای قهرمانی دارد و قهرمان نکردن این تیم به مراتب دشوارتر از قهرمان نکردنش است.

4141

 

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 509150

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 2 =