سرمربی تیم ملی والیبال ایران می گوید بازیکنی اگر به حرف های او توجه نکند دیگر جایی در تیم ملی نخواهد داشت.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛اسلوبودان کواچ سرمربی تیم ملی بعداز آخرین تمرین ملی والیبال اعتراف می کند تیمش نمایش خوبی در جام واگنر نداشته :« ما در تورنمنت واگنر نمایش خوبی نداشتیم ولی در بازی‌های تدارکاتی روسیه به اهداف خودمان رسیدیم و والیبال خوبی بازی کردیم. ما 6 مسابقه دوستانه سخت برگزار کردیم و سعی کردیم برنامه‌ریزی این بازی‌ها مثل جام جهانی یعنی 3 مسابقه، یک مسافرت و 3 مسابقه در نظر گرفتیم تا برای جام جهانی آماده‌تر شویم.»

او شانس قهرمانی جام جهانی را به سه تیم می دهد:«به نظرم تیم‌های آمریکا، روسیه و لهستان امیدهای اول قهرمانی در جام جهانی هستند. تیم ایتالیا هم با مربی جدید ش و بازیکنی مثل خوان تورنا یک تیم مدعی به حساب می‌آید .با این حال ما همه این تیم‌ها را قبلا شکست داده‌ایم و می‌توانیم با آنها در جام جهانی رقابت کنم.»

کواچ قبول ندارد که بازیکنانش به حرفش گوش نمی کنند:«در مصاحبه با سایت روسی اولین چیزی که گفتم عذرخواهی از همه به خاطر اینکه والیبال خوبی نکردیم. در مصاحبه هم گفتم بازیکنانم از نظر ذهنی صد در صد آماده نبودند. از زمانی هم که آمده ام ، تلاش می کنم تا به آنها بگویم در مسابقه چه چیزی مهم است و چه چیزی نه. همیشه اینجا پاسخگو بوده ام. فردا فدراسیون از من نتیجه می خواهد. حرفی که من می زنم باید اجرا شود. آن سایت ها هم ممکن است اختلاف نظر در ترجمه و برداشت خبرنگار افتاده باشد. دفعه آخر که مصاحبه کرده ام نوشته اند فدراسیون برنامه های مرا تغییر داده اما من گفته ام که فدراسیون خوب کار کرده .»

او ادامه داد:«همه تمرکزمان روی جام جهانی بود. وقتی پیشنهاد شد که تیم ملی "ب" در جام ملتها باشد باید برنامه هایمان تغییر می کرد. اما در ترجمه جور دیگری برداشت شده است. می پرسد سه بازی در واگنر باختید و قهرمانی آسیا حتی نمی دانست که تیم" الف" ما در قهرمانی آسیا نبوده است. برایش توضیح دادم که بعداز 6 هفته بازی نکردن خوب استارت بزنی . حالا تیم ما بازی به بازی بهتر می شود.»

 او شایعه اختلافش با بازیکنان ملی پوش را رد می کند:«من مشکلی با کسی ندارم. با بازیکنانم در رختکن خیلی جدی صحبت کردم در رختکن نه با یک نفر بلکه با همه . نتیجه آن را می توانید در بازی با روسیه ببینید. روسیه ای که قهرمان المپیک است، و عکس المعمل بازیکنان خیلی خوب بود. اگر کسی حرف مرا نخواند قرار نیست در تیم بماند. و اگر بماند و قرار باشد فدراسیون حرف مرا گوش نکند من اینجا نیستم.» سرمربی تیم ملی قضیه درگیری اش با مهدوی در بازی با ژاپن را هم رد می کند و می گوید:« صحت ندارد. بعداز بازی با ژاپن خیلی جدی با همه بازیکنان صحبت کردم. هر 14 بازیکن گفتم خیلی ناراحتم. خیلی احمقانه است. چرا که یک نفر برای من ترجمه کرد که من با مهدی دعوا کرده ام. واقیعت ندارد. مهدی بازیکن خیلی حرفه ای است . نمی دانم این را از کجا دراورده اند و چه جوری گفته اند. موقعی که من صحبت می کردم در رختکن فقط بازیکنان بودند و مربیان. واقعیت ندارد.»

 

 

 

 

251 41

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 453160

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 15 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 10
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام DE ۱۰:۱۰ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۱
    97 23
    عمرا اگه معروف و مهدوی و موسوی رو کسی بتونه سر جاشون بشونه
    • بی نام A1 ۱۲:۳۵ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۱
      18 15
      اینا رو که گفتی آدم کشتن یا خلاف شرع کردن که سر جاشون بشونن
  • سعید A1 ۱۰:۵۷ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۱
    70 25
    همین روزا میره،پروژه برکناریش خیلی وقت استارت خورده،متاسفانه
  • رضا IR ۱۱:۱۶ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۱
    19 2
    عزیزان من همه مسئولیت تیم با مربی است اگه مربی رو قبول داریم بایستی بحرفش گوش کنیم وگرنه بریم کنار
  • بی نام A1 ۱۱:۳۱ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۱
    11 20
    تو هم فهمیدی که اینکاره نیستی دست پیش میگیری.
  • بی نام IR ۱۲:۴۴ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۱
    34 9
    خیلی آدم باحال و با دانشیه این کواچ ، به نظرم مردم ازش حمایت خواهند کرد در مقابل بازیکن ها حتی اگه معروف باشه
  • بی نام RO ۱۲:۵۰ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۱
    17 15
    عمرا اگه بتونه از پس معروف بر بیاد . متاسفانه با پست کلیدی که اون داره هر موقع دلش نمی خواد بازی نمی کنه و در نتیجه تیم هم نتیجه نمی گیره.بقیه بازیکنها هم وقتی می بینن اون داره حرف خودشو پیش می بره فکر می کنند هرکی هرکیه اونها هم ساز خودشونو می زنند. فدراسیون باید محکم پشت مربیش وایسه.به نظر من بازی نکردن و یا جدی نگرفتن بازی ها خیانت به نام تیم ملی ایرانه. مردم که مسخره اینها نیستند.من ترجیح میدم بازیکن کشورم با تمام توان بازی کنه و ببازه تا مثل بعضی بازیهای این تیم خیلی واضح با بازی نکردن ببازه.
  • بی نام A1 ۱۵:۱۸ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۱
    29 7
    معروف و موسوی بسیار خود رای و مغرور هستند موفقیت های تیم ملی در دوره های پیشین نباید عامل سرکشی بازیکن باشه اونها فکر می کنند که دیگه بهتر از اونها در جهان نیست
  • بانو A1 ۱۶:۱۱ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۱
    37 2
    همه ايستادن مقابل اين بنده خدا از بازيكن گرفته تا گزارشگر كي روش يه بار واسه تيم ملي جلو داور ايستاد بعد همه گفتن افرين چقد تعصب ايران رو داره ولي اين بيچاره 100بار واسه تيم ما با داورو بقيه بحث كرده هيچ كس نگفت دستت درد نكنه ما كه خانوادگي همه دوسش داريم اميدوارم بتونه بمونه يعني اگه بذارن
  • بی نام IR ۰۶:۱۶ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۴
    4 0
    بسم الله. بازیکن سالاری غلط است. حرف حرف مربی باید باشه. اگر حرفش غلط هست فدراسیون تصمیم میگیره نه بازیکن