تیم والیبال زیر 23 سال ایران با پیروزی 3 بر یک مقابل کره جنوبی به عنوان هفتمی جهان دست پیدا کرد.

سایت فدراسیون والیبال نوشت: تیم والیبال زیر 23 سال ایران امروز، دوشنبه از ساعت 12:30 مقابل کره جنوبی به میدان رفت تا آخرین بازی خود از سری مسابقات قهرمانی جهان را پشت سر بگذارد. این بازی به عنوان آخرین تلاش تیم ها در مسابقات قهرمانی جهانی محسوب می شد و دو تیم قصد داشتند با برد مسابقات را به اتمام برسانند اما مشکلات ایران برای این بازی بسیار بود.
پوریا فیاضی، کاپیتان تیم زیر 23 سال ایران با وجود درد در ناحیه شانه به زمین آمد، محمد رضی پور و محمد فلاح دو سرعتی زن تیم زیر 23 سال به دلیل مصدومیت از پشت زمین بازی را نظاره گر بودند و پیمان اکبری مجبور به استفاده بازیکنان در پست های غیر تخصصی بود. بر همین اساس ترکیب تیم ایران مقابل کره جنوبی را جواد حسین آبادی، مصطفی باقری، علیرضا نصر اصفهانی، پوریا فیاضی، سعید جواهری و سجاد دهنوی تشکیل دادند و رسول شهسواری لیبرو تیم بود. در این بازی سرمربی تیم زیر 23 سال ایران مجبور به استفاده از بازیکنان دریافت کننده در پست دفاع وسط شد که همین موضوع در ابتدای بازی تا حدودی تیم را از هماهنگی ایده آل دور کرده بود.
اواسط ست اول بازی کره جنوبی برتری امتیازی نسبت به ایران داشت اما رفته رفته بازیکنان تیم زیر 23 سال کشورمان به هماهنگی مطلوب رسیدند و موفق شدند در آخرین امتیازات ست اول در کسب امتیازات به دست آمده به تساوی برسند و در نهایت با امتیازات 25 بر 23 برنده اولین ست بازی شوند.
در روزی که سالن النصر به دلیل زمان نامناسب بازی کشورمان تماشاگر چندانی را در خود نمی دید، بازی روان و هماهنگی را از خود نشان داد و پیمان اکبری در خلل این دیدار به ناچار مکرر از بازیکنانی غیرتخصصی در پست های زمین استفاده می کرد. با تمام این مشکلات تیم والیبال زیر 23 سال ایران در نهایت موفق شد در دیدار مقابل کره جنوبی با نتیجه 3 بر یک و با امتیازات 25 - 23، 25 - 20، 17 - 25، 25 - 15 پیروز میدان شود تا با برد مسابقات قهرمانی جهان را به اتمام برساند و عنوان هفتمی این رقابت ها را به دست بیاورد.
43 43

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 452425

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 10 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام A1 ۱۱:۵۱ - ۱۳۹۴/۰۶/۰۹
    12 0
    آقای اکبری گند زدید به تیمهای ملی رفتید. آقای داورزنی از خواب بیدار شوید لطفا.
  • کوروش IR ۱۲:۰۳ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۲
    3 0
    فینال بین روسیه و ترکیه برگزار شد.حضور ترکیه در فینال جالبه.کشورهای نوظهور در اینده والیبال حضور خواهند داشت.ایران دیگه پدیده نیست و کارش از این به بعد سخت تر شده.