مهر نوشت:

وجه اله خدمتگزار پنج شنبه شب در نشست شورای اطلاع رسانی و نشست مشورتی با مدیران رسانه های استان اظهارکرد: برای حضور رئیس جمهور و هیئت دولت به استان در روز چهارشنبه سوم دیماه به پشتوانه آحاد مردم اعلام آمادگی کردیم.

وی بیان داشت: استان خراسان جنوبی بر اساس اعلام مرکز آمار در بسیاری از حوزه ها رتبه آخر را در بین ۳۱ استان کشور دارد اما مردم خوب و سخت کوش این استان با حداقل ها به بهترین وجه زندگی می کنند.

وی عنوان کرد: مردم این استان ارزشمند ترین سرمایه هستند که باید برای حل مشکلات آنها تلاش شود.

وی با بیان اینکه نشست های مختلف با مدیران و مسئولان استان در زمینه هماهنگی سفر دولت به استان انجام شده است؛ ادامه داد: روز شنبه دیداری با معاون اول رئیس جمهور برای قطعی کردن برنامه ها خواهیم داشت.

برنامه‌های سفر نمایندگان دولت در شهرستانهای استان

استاندار خراسان جنوبی با بیان اینکه در این سفر همه مردم میزبان رئیس جمهور و کاروان دولت تدبیر و امید هستند؛ گفت: برای بازدید از تمامی شهرستانها برنامه ریزی شده و وزرایی به نمایندگی از دولت در هریک از شهرستانها برای بررسی مسایل و مشکلات حضور خواهند یافت.

وی به برنامه های سفر نمایندگان دولت در شهرستانهای استان اشاره کرد و افزود: در جریان این سفر دو روزه وزیر جهاد کشاورزی در بشرویه، وزیر نیرو در شهرستان خوسف، وزیر امور اقتصاد و دارایی در زیرکوه و معاون امور مجلس دولت در شهرستان قاین حضور خواهند یافت.

وی اظهارداشت: همچنین حجت الاسلام یونسی دستیار ویژه رئیس جمهور به شهرستان درمیان، حجت الاسلام علوی وزیر اطلاعات به شهرستان فردوس، سلطانی فر معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان میراث فرهنگی به شهرستان سرایان، فانی وزیر آموزش و پرورش به شهرستان سربیشه و رضوی معاون توسعه روستایی و مناطق محروم به شهرستان نهبندان سفر خواهند کرد.

خدمتگزار خواستار همکاری رسانه ها برای اطلاع رسانی برنامه های سفر به مردم شد و بیان داشت: به نحوی اطلاع رسانی و مشاوره دهید که حضور پرشور مردم را داشته باشیم.

وی با اشاره به اینکه پس از استقبال مسئولان در فردوگاه بیرجند رئیس جمهور در استادیوم ورزشی آزادی بیرجند در ساعت هشت صبح سخنرانی خواهد داشت؛ گفت: دیدار با روحانیون، ایثارگران، نخبگان و فعالان اقتصادی و شرکت در جلسه شورای اداری از جمله برنامه‌های رئیس جمهوری اسلامی ایران در سفر به خراسان جنوبی خواهد بود.

خدمتگزار با بیان اینکه باید خواسته های به حق مردم در این سفر از طریق رسانه ها و مسئولان به دولت منعکس شود، بيان كرد: احداث و توسعه خط راه آهن، گاز رسانی به شهرستانها، ايجاد منطقه آزاد تجاري، دوبانده سازي محورهاي ارتباطي، ايجاد تسهيلات و تخفيفات براي تسهيل سرمايه‌گذاري در استان، بيابان‌زدايي، آبخيزداري و آبخوان داري، درمان و بهداشت و مسائل فرهنگي و اجتماعي از جمله موارد در بسته پیشنهادی قابل ارائه به رئیس جمهور است.

استاندار خراسان جنوبي يادآور شد: مسائلی از استان كه با رئيس جمهور و هيات دولت مطرح می شود بايد به گونه‌اي باشد كه امكان تحقق آن وجود داشته باشد.

وی تصریح کرد: خراسان جنوبی در مسیر توسعه و آبادانی قرار گرفته و امیدواریم با کمک همدلی و هماهنگی مسئولان و رسانه ها بتوانیم این پیشرفت ها را شتاب دهیم.

مردم مطالبات خود از دولت را از طریق تلفن ۱۱۱ مطرح کنند

استاندار خراسان جنوبی در ادامه با بیان اینکه تلفن ۱۱۱ برای دریافت مطالبات مردم از رئیس جمهور آماده است؛ گفت: این تلفن ۲۴ ساعت قبل و بعد از سفر فعال می شود و مردم می توانند در خواست ها های خود را از طریق این تلفن از اقصی نقاط استان مطرح کنند.

خدمتگزار بیان کرد: بيش از ۶۰۰ كاربر و ۶۰ خط تلفن پيش بيني شده است تا همه مردم از سراسر كشور با تماس رايگان با اين سامانه مشكلات خود را عنوان و پيگيري كنند.

استاندار خراسان جنوبی با اشاره به اینکه فعالیت این سامانه نافی دریافت نامه های دستی نیست، گفت: رسیدگی به درخواست هایی که به صورت تلفنی با سامانه ۱۱۱ برقرار می شود به صورت لحظه ای از سوی تیم دولت انجام می شود.

 

45503

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 390881

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 1 =