در روزهایی که اسید پاشی خبر مورد توجه افکار عمومی است خبری جدید از ضرب و شتم یک روحانی منتشر شده است.

حجت الاسلام محسن میرزایی شامگاه پنجشنبه در خیابان مطهری خرم آباد، بعد از اقدام به امر به معروف لسانی، مورد اصابت ضربات چاقو از جانب ۴ نفر قرار گرفت و راهی بیمارستان شد. جزئیات بیشتر را اینجا ببینید.

کامران دانشجو، وزیر اسبق علوم در دولت احمدی نژاد به موضوع گزارش وزات علوم درباره بورسیه ها واکنش نشان داد و گفت: بالاخره مردم هم این موضوع را که عرض کردم می‌فهمند و هم این را تشخیص می‌دهند که موضوع اعلام بورسیه در زمان استیضاح وزیر سابق از طرف برخی افراد و رسانه‌های همسو با آنان برای چه بوده و الان هم که در آستانه معرفی وزیر جدید علوم است به چه منظوری در مورد صحبت‌ها قرار می‌گیرد و در هر مناسبتی به آن پرداخته می‌شود درست مثل طرح موضوع "دانشجویان ستاره‌دار" که یک تاریخ مصرف‌های خاص خودش را دارد. دیگر اظهرات دانشجو را اینجا ببینید.

ابوبکر البغدادی سرکرده جنایتکارترین گروه تروریستی جهان که خود را خلیفه مسلمانان جهان معرفی کرده است، در یک نوار ویدئویی به شکست داعش در عملیات جرف الصخر در برابر ارتش عراق اقرار کرد. اینجا را ببینید.

یک رسانه سعودی در راستای حملات تبلیغاتی مستمر این کشور علیه جمهوری اسلامی ایران، با انتشار عکسی ادعا کرد که ایران کعبه دیگری را ساخته است. تصویر کعبه ادعایی را اینجا ببینید.

در شرایطی که کمتر از 8 سال به افتتاح جام جهانی در کشور کوچک قطر در جنوب خلیج فارس باقی مانده است و این کشور در این سال ها برای آمادگی میزبانی به یک کارگاه بزرگ عمرانی، صنعتی و خدماتی تبدیل خواهد شد؛ سوال اصلی فعالان اقتصادی این است که ایران تا چه اندازه می تواند از این فرصت مناسب استفاده کند و در پروژه های گرفتن پروژه های عمرانی، پیمانکاری و... نقش داشته باشد؟ برای اطلاع بیشتر اینجا را ببینید.

معاون سیاسی و انتظامی فرمانداری تهران گفت: فرمانداری تهران هیچگونه مجوزی برای تجمع در مقابل وزارت کشور را صادر نکرده است.علی‌اصغر ناصربخت با بیان اینکه تاکنون فرد یا نهادی برای اخذ مجوز برای برگزاری تجمع در اعتراض به اسید پاشی در اصفهان به فرمانداری مراجعه نکرده است، گفت: فرمانداری نیز هیچگونه مجوزی برای تجمع در مقابل وزارت کشور یا نهادهای دیگر را صادر نکرده است. دیگر اظهارات او را اینجا ببینید.

اگرچه در باور عموم این گونه جا افتاده که خودروهای صادراتی ایران، قیمتی ارزان‌تر نسبت به بازار داخل دارند، اما ظاهرا خودروسازان کشور در بازارهای صادراتی نیز محصولات خود را با قیمت بالایی عرضه می‌کنند.بخش های دیگر گزارش را اینجا ببینید.

دادستان تهران صبح امروز (شنبه) بعد از اجراي حکم قصاص ريحانه جباري، اطلاعيه اي درباره روند پرونده وي منتشر کرد.بیانیه را اینجا ببینید.

212

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 382221

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 1 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بهنام A1 ۰۴:۴۴ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۴
    2 12
    قابل توجه مسولین محترم طوری شده که این مسله امر به معروف و نهی از منکر دستاویز نشود برای بعضی افراد الان زیاد شنیده میشود این مسائل و سوء استفاده هایی از این مسله میشود تقاضا میشود برای این مسله فکری شود تا به یه معضل اجتماعی نرسیده