کارشناسان سیاسی در آمریکا روش های هر چه جدیدتری را برای پیشبرد نامزد مورد حمایت خود و تخریب چهره رقبا ابداع می نمایند.

به گزارش خبرآنلاین به نقل از ایسنا، در حالی که مبارزات انتخابات ریاست جمهوری آمریکا با شدت تمام جریان دارد و جمهوری‌خواهان و دموکرات‌ها در جریان انتخابات مقدماتی حزبشان برای گزینش نامزد های اصلی بر سر آرا مبارزه می کنند، رقبا از هیچ شگردی برای تخریب چهره یکدیگر فروگذاری نکرده‌اند و در جدیدترین مورد از این دست تاکتیک‌ها، فرچه توالتی به شکل هیلاری کلینتون به بازار آمریکا آمده است.

این بار هیلاری کلینتون، کاندیدای پیشروی ریاست جمهوری حزب دموکرات آمریکا مورد حمله تبلیغاتچی ها قرار گرفته است. اخیرا عکس فرچه توالت به شکل این نامزد پیشتاز ریاست جمهوری در شبکه های اجتماعی انگلیسی زبان ظاهر شده و در چندین سایت در معرض فروش قرار گرفته است. این در حالی است که کلینتون پیشتر نیز در جریان کاندیداتوری‌اش برای انتخابات ریاست جمهوری سال 2008 هدف چنین تاکتیکی قرار گرفته بود.

به گزارش خبرگزاری اسپوتنیک، به عقیده بسیاری از ناظران رقیبان این وزیر خارجه سابق امریکا این کار را که یک شگرد معمولی تبلیغاتی است، برای پائین آوردن اعتبار وی انجام داده اند چون قبلا عکس فرچه توالت به شکل جرج بوش، رئیس جمهور سابق آمریکا و حتی اسامه بن لادن، رهبر سابق القاعده نیز در اینترنت دیده شده بود.

۵۰۵۰

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 509313

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 8 =