پرویز پرستویی دارنده پنج سیمرغ بلورین جشنواره فیلم فجر در بخشی از گفت و گوی تلویزیونی عراقچی با شبکه اصفهان از طریق تلفن با عراقچی صحبت کرد و گفت: به خودم تبریک می گویم که در مملکتی زندگی می کنم که قهرمانان ملی آن امثال شما و دکتر ظریف هستند.

وی گفت:چقدر خوشحالم این آدینه را به چهره اقای دکتر عراقچی شروع می کنم. واقعا می گویم ، همیشه دنبال این فرصت بودم و دنبال تریبونی بودم که تبریک خالصانه خود را بگویم. من دست شما را و دکتر ظریف را می بوسم. نام شما در تاریخ ثبت شد.
پرستویی افزود: یادم نمی رود ایام عید گذشته را که همه ملت ایران لحه به لحظه در بازدید ها پیگیر خبرهای مذاکرات بودند و شما تمام مدت و شبانه روز در جلساتی بودید که سرنوشت ملت ایران را رقم بزنید. با تمام وجودم به شما تبریک می گویم و به خودم هم تبریک می گویم که در مملکتی زندگی می کنم که قهرمانان ملی آن امثال شما و دکتر ظریف هستند.
عراقچی هم اعطای سیمرغ بلورین جشنواره را به پرستویی تبریک گفتت و گفت که او هنرپیشه محبوب همه ایران و بخصوص محبوب همه بچه حزب اللهی ها است.
وی گفت: افتخار می کنم به هنرمندی که هر بار در کسوت بچه های جبهه ، بچه های خون دل خورده انقلاب ظاهر شده حق مطلب را به خوبی ادا کرده است. معلوم است که این ها بازی نیست ، هرچه هست ازعمق دل است. من به شما افتخار میکنم. بنده هم دست شما را و حاج کاظم های اژانس شیشه ای را می بوسم. بدانید که ما هم به شما خیلی علاقه داریم.
پرستویی پاسخ داد: من تا بحال پنج سیمرغ بلورین گرفته ام که سه تای ان مربوط به جنس ادم هایی مثل شما، حاج کاظم ها و مرتضی راشد ها است. یا حاج حیدر ذبیحی که یک محافظ است و هیچ وقت دیده نمی شود. همیشه از شما عزیزان مراقبت می کند. رفتنش ازخانه با خودش است و بازگشتش باکرام الکاتبین.
این بازیگر افزود: شما خاک جبهه به تنتان خورده. من اگر این سیمرغ را گرفته ام به یمن وجود شما بوده است. شما را در این درک و احساس و همزادپنداری کرده ام. خودم هم از این خانواده ام. اما خوشحالم ستون های این کشور را کسانی می گردانند که خاک جبهه به تنشان خورده است. من هرچه دارم از شما است و امیدوارم این لیاقت را داشته باشم که ادامه دهنده راه و اهداف شما باشم.
عراقچی هم گفت: انشاءالله همه ما لیاقت داشته باشیم ادامه دهنده راه شهدا باشیم که سیمرغ های بهشتی و مدال لیاقت بهشت را گرفتند. هرچه داریم از آنهاست.

4545

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 509287

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 10 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 8
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام A1 ۱۳:۳۲ - ۱۳۹۴/۱۱/۲۳
    38 1
    ما هم افتخار میکنیم.
  • بی نام A1 ۱۵:۴۹ - ۱۳۹۴/۱۱/۲۳
    16 0
    همینطور است و به واقع کل تیم مذاکره کننده جهادگونه کار کردند.
  • بی نام IR ۱۶:۰۷ - ۱۳۹۴/۱۱/۲۳
    13 0
    دم هر دوی شما گرم، اشک شوق در چشمانم جمع شد ، الهی پاینده و زنده باشید دلاور مردان.
  • منتقد IR ۱۶:۱۰ - ۱۳۹۴/۱۱/۲۳
    9 2
    پرستویی عزیز تو هم افتخار سینمای ایران هستید
  • بی نام DE ۱۶:۱۸ - ۱۳۹۴/۱۱/۲۳
    1 10
    فقط تو جشنواره فجر مقام آورده یا جای دیگه هم آورده
  • بی نام IR ۱۶:۴۱ - ۱۳۹۴/۱۱/۲۳
    9 6
    اقاي پرستويي يادتون باشه الان كسايي سنگ شما رو به سينه ميكوبن كه تو نماز جمعه عليه ظريف و روحاني سي دي و نشريه پخش ميكنن.
    • عاطفه IR ۲۰:۳۷ - ۱۳۹۴/۱۱/۲۳
      1 2
      دقیقا اقای پرستویی باید مثل همیشه پشتوانه خود را بر اساس حمایت مردم قرار بده نه اقلیتی که هیچ جایگاهی در میان مردم ندارند
  • بی نام A1 ۱۸:۰۵ - ۱۳۹۴/۱۱/۲۳
    13 0
    جناب عراقجی انسانی قابل احترام و بزرگوار جناب پرستویی از خوبانی که خود را به خوبی حفظ کردند