۰ نفر
۲۳ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۲:۴۰

مهرنوشت: سریال «شهرزاد» در شصت و ششمین جشنواره بین‌المللی فیلم برلین شرکت می‌کند.

مجموعه نمايش خانگی «شهرزاد» در شصت و ششمين دوره از جشنواره فيلم برلين در بخش European Film Market به اختصار EFM حضور دارد.

این نخستین بار است كه یک سریال ایرانی تولید بخش خصوصی در یكی از جشنواره ها جهانی شركت كرده است. European Film Market یكی از ۳ مركز داد و ستد بزرگ فیلم در دنیاست كه در طول جشنواره بین المللی فیلم برلین، فرصتی برای عرضه محصولات كمپانی های فیلمسازی در دنیا برای خرید و فروش است.

شركت EMFilm در آلمان كه حق پخش جهانی سریال «شهرزاد» را خریداری كرده است، به عنوان یكی از كمپانی های شركت كننده در این مركز تجاری در طول جشنواره برلین حضور دارد.

سیدمحمد امامی تهیه كننده و سرمایه گذار، حسن فتحی كارگردان، فاطمه معتمدآریا و برخی دیگر از عوامل تولید سریال «شهرزاد» نیز در این جشنواره حاضر هستند.

جشنواره بین‌المللی فیلم برلین یا برلیناله (Berlinale) ‏یکی از معتبرترین و قدیمی‌ترین جشنواره‌های سینمایی در اروپا است که هر ساله در ماه فوریه به مدت ۱۰ روز در برلین آلمان برگزار می‌شود. این جشنواره كه امسال از ١١ تا ٢١ فوریه برابر با ٢٢ بهمن‌ماه تا ٢ اسفندماه برگزار می شود در كنار جشنواره فیلم ونیز و جشنواره فیلم كن مهمترین رویداد سینمایی اروپا به شمار می‌رود.

۵۷۵۷

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 509283

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 8 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • ياسين قاسمي بجد A1 ۱۲:۴۵ - ۱۳۹۴/۱۱/۲۳
    27 4
    سريالي فوق العاده
  • آنیل IR ۱۰:۲۰ - ۱۳۹۴/۱۱/۲۸
    6 0
    سریاله خیلی خوبیه. با آرزوی توفیق روزافزون برای جناب آقای حسن فتحی.