این روزها موج زیادی از گردشگران آمریکایی و اروپایی در حال ورود به ایران هستند، اما این تورها چگونه هستند؟ توریست ها برای سفر به ایران چه هزینه ای را باید بپردازند و آنها به جه مناطقی از ایران سفر می کنند؟

نیو صدر: «زیبایی‌های ایران منتظر شما است، بیایید و برای خودتان شگفتی های این کشور را ببینید» این شعار یک تور آمریکایی برای سفر به ایران است. رئیس های تور آمریکایی سفر لوکس به ایران دوج استیو و پت کوتای هستند، این دو که علاقه زیادی به سفر دارند از حدود 80 کشور بازدید کرده اند و این تور را برای سفر به ایران ترتیب داده اند.

در صفحه اول سایت این تور دلایلی را برای سفر به ایران نوشته است، اولین ویژگی که این سایت از ایران نام برده مردم کشورمان است. در این سایت نوشته شده است: «با مهمان نواز و خوش آمدگوترین مردم جهان ملاقات کنید».

دومین ویژگی نام برده شده از ایران مکان های مختلف ایران است از هتل های 4 و 5 ستاره تا مناطق تاریخی تا میراث جهانی ثبت شده ایران. آخرین ویژگی گفته شده در این سایت هم "امپراطوری فراموش شده" ایران است، همچنین در این قسمت از ایران به عنوان یکی از امن ترین کشور های خاور میانه نام برده شده است.

مزیت های این تور نسبت به تور های دیگر

این تور همچنین به گفته خودش مزیت های هم نسبت به تور های دیگر دارد، مزیت هایی همچون داشتن بهترین قیمت ها، اقامت های لوکس، خدمات راهنمایی تور کامل و ...

اما به جز این مزیت ها، این سایت بهترین مزیت خود را داشتن یک تور شخص می داند. یعنی توریست ها می توانند در این تور طبق علاقه های خود برنامه ریزی کنند.

انواع تور ها برای سفر به ایران

سفر لوکس به ایران 4 نوع تور مختلف به ایران هم دارد، که فیمت هر کدام متفاوت است و البته با افزایش تعداد افراد قیمت به نسبت هر فرد کاهش می یابد.

نوع تور  قیمت برای یک نفر  زمان  توضیحات
تور جامع 6495 دلار 16 روز و 15 شب 

توریست ها در این تور از 10 آثار باستانی اران که در فهرست یونسکو هم آمده است بازدید می کنند. همجنین آنها به شهر های تهران، زنجان، همدان، کرمانشاه، خرم آباد، اهواز، شیراز، یزد و اصفهان بازدید هم برده خواهند شد.

تور کلاسیک  5595 دلار 13 روز و 12 شب سفر لوکس به ایران این تور را پس از تور جامع بهترین تور برای سفر به ایران نام برده، این نوع تور شامل بازدید از تهران، شیراز، یزد، اصفهان و کاشان است. توریست ها را این تور یک راهنمای تور انگلیسی زبان همراهی خواهد کرد.
تور بازدید از مناطق اصلی 4595 دلار 10 روز و 9 شب این تور که با تور های قبلی کاملا متفاوت است از شیراز آغاز می شود و در همین شهر هم تمام می شود. توریست ها در این تور از شیراز، کرمان، یزد و اصفهان بازدید می کنند.
تور ضروری 3595 دلار 8 روز و 7 شب در تور ضروری هم مانند تور قبلی توریست ها از تهران بازدید نمی کنند، شهر هایی که آنها بازدید می کنند شامل شیراز، یزد و اصفهان است.

البته به جز این 4 نوع تور در این سایت یک تور جانبی هم برای سفر به ایران وجود دارد؛ « راز پنهان ایران: اسکی کردن در یکی از بهترین مناطق دنیا » قیمت یک نور 5 روز، 4 شب اسکی ایران در شرکت سفر لوکس به ایران حدود 950 دلار است.

در این سایت نوشته شده است با این وجود که این موضوع بسیار عجیب است ولی ایران یکی از بهترین پیست های اسکی جهان را دارد.

توریست های آمریکایی می توانند در کنار یکی از 4 نوع تور بالا، به اسکی هم بروند.

* نقشه تور جامع

* نقشه تور کلاسیک

*نقشه تور بازدید از مناطق اصلی

*نقشه تور ضروری

47237

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 13 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 8
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام A1 ۱۵:۲۹ - ۱۳۹۴/۱۱/۲۳
    66 0
    این همه پول خرج می کنند که به ایران بیایند بعد می بینند چند روز سفرشان موزه و ... تعطیل است. لااقل موزه ها را برای توریست ها باز نگه دارید.
  • امیر مسعود A1 ۱۶:۲۴ - ۱۳۹۴/۱۱/۲۳
    2 1
    آقای حمید عزیز قیمت تور اسکی به تنهایی 950 دلاره و اگه بخونید خبر رو تورها از نفری 6495 تا 3595 دلار برای هر نفره . که تو تیتر خبر اومده . یعنی به پول ما با دلار سه هزار تومانی ؛ قیمت تور جامع برای هر نفر میشه 19/485/000تومان.
  • میلاد A1 ۱۷:۲۲ - ۱۳۹۴/۱۱/۲۳
    6 0
    اولا دوستان اشتباه نگیرند اون 950 دلار به یکی از تورها اضافه میشه چون 950 دلار پول پروازهم نمیشه من این تورهای ایران گردی از امریکا بیشتر سودش میره تو جیب شرکتهای هواگیمایی قطر و امارات و... ای کاش ایران بعضی از مسائل را نادیده بگیره و لااقل یک پرواز مستقیم به امریکا بزاره تا بعد ببینه چه دلاری وارد ایران میشه و چقدر پول این مردم تو جیب ایرلاینهای خارجی نمیره
  • بی نام A1 ۱۷:۲۸ - ۱۳۹۴/۱۱/۲۳
    9 1
    راستی چرا اونها به شمال ایران نمیان؟ انچه که در طبیعت شمال میبینند رو هیچ جای دیگه دنیا نمیتونن ببینن مثل انبوه زباله های پراکنده شده در سرتاسر ساحل از بندر ترکمن تا استازا مثل دپوی زباله های شهر های شمال در داخل جنگل ها مثل تخریب جنگل ها و شالیزارها و ساخت ویلا مثل صید پرندگان مهاجر بی پناه در زمستان گذرانی توسط سود جویان شمالی مثل اختصاصی بودن سواحل مثل جاده هایی که مال هفتاد سال پیشه مثل... راستی چرا امریکاییها شمال ایران نمیان؟؟
  • بی نام US ۱۸:۵۵ - ۱۳۹۴/۱۱/۲۳
    5 0
    کاش بشه که وضعیت بررسی ویزاها در داخل خود خاک کشورهای ایران و امریکا بررسی بشه.
  • بدون نام ۲۲:۲۰ - ۱۳۹۴/۱۱/۲۳
    10 2
    چطور آمریکاییا میتونن بیان ایران ما نمیتونیم بریم!!!!!!
    • بی نام A1 ۱۳:۰۸ - ۱۳۹۴/۱۱/۲۸
      1 0
      چون اگر ایرانی ها راحت برن امریکا دیکه شاید برنگردند ولی امریکاییها سفرشون که تموم شد سریع میرن و قصد ماندن نخواهند داشت.
  • بدون نام ۰۰:۵۰ - ۱۳۹۴/۱۱/۲۴
    4 0
    اهاي دولت تدبير واميد،بجاي اينكه اينقدر تكيه كنيد به نفت كه اينجوري تو دنيا هر بلايي دلشون خواست سرمون بيارن،بياين تو توريست سرمايه گذاري كنيد چون كشورمون جاذبه شو داره فقط ميخاد زيرساختشو درست كنيد كه اونم هر راحتتر و هم ارزونتر از ساختن پالايشگاه،پارس جنوبي....ميشه.