پیاده نشدن مسافران از هواپیما در اعتراض به تأخیرهای شرکت‌های هوایی اکنون به رویه‌ای برای احقاق حق مسافران تبدیل شده، کاری که کاربران خبرآنلاین از آن دفاع می کنند.

تحلیل محتوای نظرات مطرح شده از سوی کاربران نشان می دهد که کاربران معتقدند در شرایط فعلی این اقدام برای احقاق حقوق مسافران هواپیما است.

کاربری با بیان اینکه بهترین عکس العمل را مردم نشان دادند نوشت: من از این کار مردم خوشحال شدم باید خودمان پیگیر باشیم تا به حقمان برسیم . کاربری دیگری این اقدام را بهترین شیوه دانست و نوشت:وقتی کسی پاسخگو نیست بهترین شیوه همین پیاده نشدن از هواپیما است.
کاربر سومی هم نوشت:در حال حاضر این شیوه اعتراضی بهترین راه قانونی تو مملکت ما است. یک بار بیایید همدل باشیم.
کاربر دیگری این اقدام را بهترین کاردانست و نوشت: دم مسافرا گرم . وقتی قانونی وجود نداره که به داد مردم برسه، مردم مجبورن خودشون حقشونو بگیرن.
کاربری هم با ذکر تجربه ای از سفر خود نوشت:بنده به همراه دویست نفر در فرودگاه امام خمینی از ساعت دوازده شب تا دو ظهر روز بعد ،چهارده ساعت بدون اسکان و غذا به دنبال نماینده هواپیمایی زاگرس میگشتیم، شکایت هم کردیم ، ولی دریغ از...
در مقابل این نظرات کوروش درخشان کاربری بود که معتقد بود این حرکت اصلا مناسب نیست چون موجب میشود تا شرکتهای هواپیمایی ، هواپیما رو بدون اورهال کردن بفرست هوا .
کاربر دیگری این مسئله را فقط مختص ایرلاینها و صنعت هوایی ندانست و نوشت: تو این مملکت به نحوه خدمات هر ارگان یا مسئولی که اعتراض داشته باشی با همین جواب روبرو میشی"ناراحتی برو شکایت کن"چون خودشون هم خوب میدونند قانون هیچ کاربردی نداره و مردم نه تنها با شکایت به جایی نمیرسند بلکه پول و وقت و انرژیشون هم هدرمی رود.
کاربری به نام هاشمی از تجربه سفرهای خارجی خود گفت و نوشت:همیشه که خواستم سفر کنم با ایرلاین های خارجی رفتم حتی در مسافرتی که به مالزی داشتم در فرودگاه دوحه بعلت تفاوت زمانی 9 ساعته با پرواز بعدی هواپیما مورد نظر یک گشت شهری رایگان در اختیار ما قرار داد.
کاربر دیگری هم از تجربه سفر خود در اسفند سال 88 نوشت: من و خانمم رفتيم دبي كه در برگشت با تاخير 10 ساعته مواجهه شديمپرواز ساعت22 بود كه فردا ساعت 8 صبح انجام شد و در اين زمان هيچ يك از نمايندگان شركت هواپيمايي ... در فرودگاه دبي نبودند و ما نيز در سالن آخر بوديم كه پاسپورت مهر خورده بود و امكان برگشت وجود نداشت .وقتي كه به تهران رسديم كل مسافرها به جز معدودي از هواپيما پياده نشدن كه نهايتا حراست فرودگاه با تهديد به اينكه از اشك آور استفاده خواهد كرد ،باكمال بي احترامي و گاها فحاشي مسافران را از هواپيما پياده كرد.دلتون خوشه كدوم قانون.
کاربری هم با انتقاد از اقدام شرکت هواپیمایی در مورد بستن سیستم تهویه ودربهای هواپیما آن را غیر قابل دفاع و توهین آمیز خواند و نوشت:معمولا از این نوع روشها برای انسانها استفاده نمی شود و به جای اینکار باید یکی از مسوولین را خبر میداد واز از راه اصولی با آنها بر خورد میکرد ند.
نمونه این بدهکاری را یک کاربر درباره یک سفر هوایی در شیراز درج کرد و نوشت:چندوقت پیش در شیراز هم چنین اتفاقی افتاد، و رسانه های محلی پوشش دادند و پس از قولی که نماینده آسمان در فرودگاه میدهد و کتبا خسارت را تقبل میکند اما پس از مراجعه مسافرین برای دریافت خسارت و نشان دادن نامه کتبی ،دفتر شرکت آسمان رسما میگوید چنین چیزی در تعهد ما مبنی بر پرداخت خسارت تعریف نشده است.

مجموعه نظرات درباره این خبر را اینجا ببینید.
/212 17

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 403163

برچسب‌ها