پس از برگزاری هفته دوم رقابت های لیگ قهرمانان آسیا پرسپولیس با شش امتیاز و تفاضل گل بهتر نسبت به نمایندگان چین و تایلند در صدر جدول کلی گروه های هشت گانه قرار گرفت.

بر اساس اين جدول سرخپوشان پايتخت بدون گل خورده بهترين خط دفاع ليگ قهرمانان را در اختيار دارند و پس از سه تيم پنج گله با چهار گل زده و ميانگين دو گل زده در هر بازي يكي از تهاجمي ترين تيم هاي آسيايي محسوب مي شوند.اینجا را ببینید.

رئیس یکی از شعب سازمان تعزیرات تهران اعلام کرد در حین نظارت بازار مرغ، متوجه گران فروشی نارنگی با سود کیلویی 9 هزار تومان شده است.اینجا را ببینید.

وزیر تعاون،کار و رفاه اجتماعی از ابلاغ آیین نامه جدیدی درخصوص عدم قطع مستمری پرداختی به زنان سرپرست خانوار درصورت ازدواج مجدد به سازمان تامین اجتماعی خبر داد.اینجا را ببینید.

یک پایگاه خبری ترکیه مدعی شد، سلاح هایی که تروریست های گروه داعش در حمله ای به شهر نیده در خاک ترکیه به کار بردند، بخشی از همان سلاحهایی است که پیشتر از ترکیه به سوریه فرستاده شده بود. اینجا را ببینید.

نوراحمد نیکبخت، دیپلمات ایرانی ربوده شده در یمن تیرماه سال 92 توسط گروههای تروریستی ربوده شده بود که پس از رهگیرهای اطلاعاتی محل اختفای وی شناسایی و با اقدامات خاص عملیاتی در یمن،‌ وی آزاد و به ایران بازگردانده شد.اینجارا ببینید.

پیاده نشدن مسافران از هواپیما در اعتراض به تأخیرهای شرکت‌های هوایی اکنون به رویه‌ای خارج از عرف برای احقاق حق مسافران تبدیل شده، کاری که در جامعه متمدن بر عهده قانون است؛ اما نگاهی به سازوکار قانونی احقاق حق مسافر در ایران نشان‌دهنده ناکارآمدی آن است.اینجا را ببینید.

/212 17

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 403159