افشین پیروانی مدیر فنی تیم ملی فوتبال اعلام کرد نامزد ریاست فدراسیون فوتبال خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ افشین پیروانی مدیر فنی تیم ملی فوتبال كه در ورزشگاه آزادی حاضر شده بود، در جمع خبرنگاران اعلام كرد كاندیدای ریاست فدراسیون فوتبال می‌شود. او گفت: «در چند روز گذشته شنیده ام كه افرادی قصد حضور در انتخابات ریاست فدراسیون فوتبال را دارند. من هم اینجا اعلام می كنم كه كاندیدای ریاست فدراسیون فوتبال می شوم. شاید رای نیاورم اما قطعا كاندیدا خواهم شد.»

پیروانی درباره اتفاقات اخیر هم گفت: «وقتی من 11 ماه است قرارداد و حكم ندارم چه برخوردی می خواهند با من داشته باشند؟ باید من را اخراج كنند اما قبل از آن باید كفاشیان را ببینم و درباره مشكلات فوتبال با او صحبت كنم. سه چهار هفته دیگر اردوی ما شروع می شود ولی زمین و لباس نداریم. امیدوارم حداقل یك بار دیگر بتوانم كفاشیان را از نزدیك ببینم.»

پیروانی درباره حواشی حضور اینفانتینو در ایران هم گفت: «اینفانتینو به دعوت كروش به ایران آمد. ایمیل هایش وجود دارد. متاسفانه اظهار نظراتی می شنوم كه جای تعجب دارد. اینفانتینو به كشورهای نزدیك ما نرفت و به ایران آمد. این نشان می دهد كه كروش در آمدنش تاثیرگذار بود. ما می‌توانستیم از علی دایی، كریم باقری، مهدی مهدوی كیا، پروین و منصوریان كه چهره های سرشناسی هستند دعوت كنیم. این افراد حرف برای گفتن دارند. حضور پزشك و مهندس و بازاری ها در این جلسه جای تعجب داشت.»

43 43

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 509320

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 11 =