۰ نفر
۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۰۶:۴۲

مهر نوشت: حسین شاهمرادی گفت: انتخاب آگاهانه و مطالعه هدفمند شعاری است که مسئولان سالن یاس به آن باور دارند. مراجعان می‌توانند کتاب مورد نظرشان را در سالن یاس انتخاب کرده و سپس برای خریدش اقدام کنند.

حسین شاهمرادی مدیر سالن یاس در بیست و نهمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران  درباره فعالیت سالن یاس در این دوره از نمایشگاه گفت: منطق وجودی سالن یاس این است که در یک نمایشگاه کتاب مطلوب، تقسیم بندی باید براساس موضوع باشد نه براساس ناشران.

وی افزود: با توجه به همین منطق است که سالن یاس در چند دوره گذشته و این دوره در نمایشگاه کتاب تهران برپا شده است و ما کتاب‌های چاپ اول سال ۹۴ و ۹۵ را در این سالن معرفی می کنیم. به این ترتیب، با طبقه‌بندی‌های مختلف مثلا در بخش قفسه‌های ادبیات، مخاطبان و مراجعه کنندگان به سالن یاس، با رمان‌های جدید و تازه منتشر شده آشنا می شوند. به همین ترتیب در بخش های دیگر هم کتاب‌های مورد علاقه شان را می بینند و کارشناس مرتبط هم که کنار قفسه‌های کتاب حضور دارد، به آن‌ها مشاوره مناسب می دهد. به این ترتیب، مراجعان می توانند کتاب مورد نظرشان را در سالن یاس انتخاب کرده و سپس برای خریدش اقدام کنند.

مدیر سالن یاس در ادامه گفت: انتخاب آگاهانه و مطالعه هدفمند شعاری است که مسئولان سالن یاس به آن باور دارند. در راستای عمل به این شعار هم یک سری ابزار یاری دهنده به مراجعه کنندگان در نظر گرفته شده است. در این زمینه می توان به اینفوگرافی ها، پوسترها و یا بسته‌های پیشنهادی مطالعه اشاره کرد. در هر گروه از طبقه‌بندی مان هم یک اینفوگرافی درباره کتاب‌ها در نظر گرفته شده است.

شاهمرادی گفت: سالن یاس، امسال دو طبقه دارد که در طبقه اول، خدماتی که به آن‌ها اشاره کردم، ارائه می‌شود. اما طبقه دوم، دو بخش دارد. بخش اول به فعالیت گروه‌های ترویجی اختصاص دارد که نیروهای خودجوش از موسسات و نهادهای خصوصی هستند و محصولاتشان را نمایش می دهند. این بخش حدود ۱۷ قسمت دارد. بخش دوم هم مربوط به برگزاری نشست های تخصصی است.

۵۸۵۸

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 533853

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 10 =