مربی استقلال رودرروی مجری پرسپولیسی/ شب عید به تماشای گفت‌وگوی ضیاء و مظلومی بنشینید

سیدعلی ضیاء در برنامه «سه ستاره» اعلام کرد در برنامه تحویل سال شبکه یک با اجرای او، علیرضا عصار یک قطعه را اختصاصی این برنامه خوانده است.

به گزارش روابط عمومی برنامه «یکِ یک»، سیدعلی ضیاء مجری تلویزیون که ویژه برنامه تحویل سال شبکه یک را اجرا خواهد کرد، از جمله نامزدهای برترین مجری تلویزیون در سال 94 به انتخاب هیأت داوران برنامه «سه ستاره» شبکه سه سیما است. البته او دو سال پیش از سوی همین برنامه و به انتخاب مردم، به عنوان مجری برتر 20 سال گذشته شبکه سه سیما برگزیده شد.

وی که در «سه ستاره» با 7مجری دیگر رقابت می کند، به دعوت احسان علیخانی به این برنامه رفته بود و در سخنانی خطاب به او گفت: جایت بین نامزدها خیلی خالی است و اگر می آمدی نفر اول می شدی.
علیخانی نیز گفت: به علی عزیز خسته نباشید می گویم. سر او این روزها برای برنامه تحویل سال شبکه یک، خیلی شلوغ است و یک طرح جدید و جالب را برای این برنامه اجرا می کند.
ضیا درباره سال 94 اظهار کرد: امسال برای من سال عجیب و غریب و سختی بود ولی لطف هیات انتخاب شامل حال من شده و اینجا هستم.

فوتبال دیدن کسانی که به علی تاختند را دیده ام
علیخانی در این باره تصریح کرد: علی امسال چالش هایی داشت. آن هم با اتفاقی که برای همه ما می افتد. جالب اینکه کسانی درباره او تند و تیز حرف می زدند که من فوتبال دیدن خودشان را دیده بودم. ولی علی بعد از آن خیلی خوب فضا را مدیریت کرد. او دوست و رفیق استقلالی هم زیاد دارد.
وی افزود: من آزرده شدم و توقعم از استقلالی هایی که ناصر حجازی، برادران مظلومی و فرهاد مجیدی دارند، چیز دیگری بود. آنها باید قدری صبورتر می بودند و پسر خوب تلویزیون را دعوا نمی کردند.

پرویز مظلومی شب عید مهمان برنامه ما است
ضیاء نیز درباره اتفاق سال 94 یادآور شد: من بارها معذرت خواهی کردم، هرکسی آزرده خاطر شده به او حق می دهم و از همه کسانی که با رفتار من آزرده شدند عذرخواهی میکنم. حالا هم می خواهم بگویم در برنامه «یکِ یک» شب عید اقای مظلومی مهمان ما هستند. من ایشان را خیلی دوست دارم، تیمشان را هم دوست دارم اما هر اتفاقی بیفتد پرسپولیسی می مانم.
او كه دوسال پيش به عنوان مجري برتر بيست سال گذشته شبکه سه از سوي همين برنامه انتخاب شده بود، درباره تجربه تلخ سفر حج و واقعه منا نیز بیان کرد: بعد از اتفاق منا از صحنه هایی که دیده بودم خوابم نمی برد و اتفاق سختی برای من بود. حالا هم از استرس برنامه خوابم نمی برد.

خوانندگی علیرضا عصار برای «یکِ یک» پس از سالها سکوت
مجری برنامه تحویل سال شبکه یک سیما با یک خبر، از مردم خداحافظی و اعلام کرد: علیرضا عصار پس از سالها سکوت، آهنگی را مخصوص برنامه ما خوانده است که شب عید پخش می شود.

۵۸245

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 516810

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 3 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • داریوش استقلالی RU ۱۰:۰۰ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۶
    4 4
    وقعن چرا صدا وسیمایی که با پول ماها اداره میشه با مردم لجبازی میکنه این مجری و اینچنین برنامه هایی از طرف ما تحریمه خدا بیامرزد منوچهر نوذری عزیز را خدا به اقای خمسه و رشید پور سلامتی بدهد
    • علی A1 ۰۵:۲۰ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۸
      1 0
      این مجری علی ضیا که از طرف شما تحریمه , یه اشتباه کرده. خود ما ها تو فوتبال ده برابر بدتر از ین رو به بازیکنان یا مربی ها توهین کردیم.