ورود سازمان بازرسی به یک آزمون استخدامی

دبیر کل نهاد کتابخانه های عمومی کشور از منتفی شدن برگزاری آزمون استخدامی در سال جاری خبر داد و گفت: از سوی نهادهای نظارتی از جمله سازمان بازرسی کل کشور اشکالات متعدّد آزمون قبلی و لزوم رسیدگی به آن آزمون و بررسی دقیق شکایات به نهاد ابلاغ شد.

به گزارش خبرآنلاین، علیرضا مختارپور در یادداشت جدیدی که روی پورتال نهاد کتابخانه های عمومی کشور قرار داده از ورود نهادهای نظارتی بر آزمون استخدامی سال قبل این نهاد خبر داده است.

وی در این باره با اشاره به اینکه تمام تلاش خود را مبنی بر حل موضوع و انجام آزمون جدید به کار خواهد بست، آورده است:

همانطور که اطلاع دارید در اوایل آذر ماه سال جاری اطّلاعیه‏ برگزاری آزمون‌‏های نهاد منتشر و منابع آزمونها نیز اعلام شد.

لکن در طول هفته‌‏های گذشته با دو اتّفاق مواجه شدیم: اول آن که بسیاری از شرکت‏‌کنندگان آزمون قبلی نهاد که نسبت به نتایج آزمون قبلی و نحوه پذیرش اعتراض داشتند از راه‏های مختلف اعتراض خود را به نهاد و نهادهای نظارتی و مراجع قانونی کشور اعلام کردند. دوم از سوی نهادهای نظارتی از جمله سازمان بازرسی کل کشور اشکالات متعدّد آزمون قبلی و لزوم رسیدگی به آن آزمون و بررسی دقیق شکایات به نهاد ابلاغ شد.

با توجّه به این مسائل و لزوم رسیدگی به آزمون قبلی و رسیدگی به پرونده‏‌های متعدّد و اعتراضات شرکت‏ کنندگان در آن آزمون که ممکن است چند ماه به طول بیانجامد و در صورت احراز تضییع حقوق برخی از معترضان نهاد ملزم به جذب آنان باشد، متأسفانه و با توجّه به رویکرد التزام به قانون و عدالت در دوره جدید مدیریّتی نهاد، برگزاری آزمونهای اعلام شده در سال جاری منتفی می‏‌شود.

امیدوارم پس از رسیدگی به مسائل آزمون قبلی و بررسی نتایج آن، امکان تصمیم‏‌گیری برای برگزاری آزمون در سال آتی فراهم شود.

به شما متقاضیان آزمون‏های اعلام شده اطمینان می‏‌دهم که معاونین حقیر تمام تلاش خود را به کار گرفتند تا بتوانند راهی برای برگزاری آزمون در شرایط فعلی بیابند امّا کوشش‏های آنان به نتیجه نرسید.

اینجانب با این که مدیران فعلی نهاد هیچ‏گونه نقش و تقصیری در نحوه برگزاری آزمون قبلی نداشته‌‏اند و تمام تلاش خود را برای برگزاری آزمونی عادلانه و قانونی در دوره جدید به کار بستند از این که فعلاً امکان برگزاری این آزمون منتفی شده از تمامی متقاضیان عزیز که بعضاً به تهیه‏ منابع و مطالعه‏ آنها اقدام کردند صمیمانه عذرخواهی می‏‌کنم و امیدوارم رسیدگی به شکایات آزمون قبل - که قطعاً منجر به احقاق حقوق برخی عزیزان که بعضاً قصد شرکت در آزمون جدید را داشتند خواهد شد - دلیل قاطعی بر التزام به قانون و عدالت در دوران جدید نهاد باشد.

 

6060

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 391176

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 4 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 8
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • شرکتی منطقه ویژه عسلویه A1 ۰۷:۲۳ - ۱۳۹۳/۰۹/۳۰
    26 5
    چرا این سازمان به تبعیض بین شرکتی ها ورود نمیکند؟چرا همکاران ما یکی درمیون تبدیل وضعیت شده اند و ما بخاطر تشکیل دولت جدید شرکتی بمانیم؟اینکه ببینیم همکاران بغل دستی ما تبدیل وضعیت شده اند اسمش اگه تبعیض نباشد چیه؟رفع تبعیض از وظایف کیه؟آیا با این تبعیض میخوان اقتصاد مقاومتی راه بیندازند؟آیا ما حق نداریم از کار باوجدان شانه خالی کنیم؟کجای دنیا با بیش از 7 سال شرکتی هستند؟اصلا حقوق اداری درمورد 7 سال سابقه کار میگه شرکتی باشد؟چرا نمایندگان برخورد نمیکنند و تصویبی در این مورد ندارند؟
  • بی نام A1 ۰۹:۱۴ - ۱۳۹۳/۰۹/۳۰
    3 2
    من 3 بار در آزمونهای قبلی شرکت کردم و هر سه بار به مصاحبه دعوت شدم به نظر خودمم مصاحبه ها کلا خوب بودند ولی در هیچکدام پذیرفته نشدم البته چون اعتقادی به بررسی شکایات نداشتم شکایت نکردم آیا این بررسی فقط برای کسانی است که شکایت کرده اند یا تمامی آزمونهای قبلی بررسی می شوند.
  • جویای کار A1 ۱۲:۰۱ - ۱۳۹۳/۰۹/۳۰
    7 0
    سلام در این اوضاع اقتصادی واقعا عدالت را حاکم کنید ما در انتظار عدالت هستیم. رشته های کتابداری را اولویت بگذارید خواهش می کنیم. خواهر من سالهاست منتظر اشتغال است.
  • شاغل A1 ۱۳:۳۱ - ۱۳۹۳/۰۹/۳۰
    7 1
    سلام. پس تکلیف کسانیکه بدون آزمون آمدند به صورت اتوبوسی و در بالاترین رده ها قرار گرفتند چی میشه؟ ضمنا در آگهی استخدامی جدید که نهاد زده در قسمت جذب نیروهای انجمنی، چون شرایط به روشنی ذکر نشده دست مدیران کل برای پارتی بازی حسابی بازگذاشته شده، به طوریکه در استان ما چند نفر رو آوردند از رشته های غیر مرتبط در کتابخانه های اصلی شهر که مثلا به صورت داوطلبانه کار کنند اما مشخصه که قراره به صورت انجمنی جذب شوند شرط جذب نیروهای انجمنی یک سال کار کردن به صورت داوطلبانه بود آن هم در کتابخانه های روستایی که بنظر میاد این یک سال سابقه رو مدیر کل برای هر کس که بخواد میتونه ایجاد کنه. و تازه آخرشم اینها در کتابخانه های روستایی مشغول بکار نخواهند شد بلکه در مرکز استان و در راس کلیدی ترین پستها خواهند بود
  • سارا A1 ۰۴:۳۳ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۱
    12 0
    سلام حتما باز پارتی بازی در کاره، خدایا امیدمون همین آزمون بود اینم که این طور شد.
  • 6 هزار کارمند کتابخانه ها A1 ۰۴:۴۶ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۱
    9 1
    چه خوبه که نهاد نظارتی به استثمار 6 هزار کتابدار ورود کند که از حقوق و مزایای شغلی محمروم هستند و قانون در این زمینه معلق مانده است ایت کتابداران کارمند هستند یا کارگر بنده با مدرک فوق لیسانیس حقوق 650 هزار تومان است در نهاد کتابخانه های عمومی کشور خبری از اضافه کاری ، حق مامورت ، مهد کودک ، وام مسکن ، و.ام خودرو ، وام تسهیلات و رفاهیات ، بیمه تکمیلی ،حق شیفت ، بهره وری ، کارانه ، فوق العاده شغل نیست
  • رضا IR ۱۰:۲۱ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۱
    2 0
    سلام من در یک ازمون شرکت کردم بعدا خبردار شدم که این ازمون که قرار هست برای یک سمت برگذار خواهد شد الان قبل از ازمون یک نفر دارد توی همون سمت انجام وظیفه میکنه حالا من موندم که به چه کسانی این مشگل را بگویم؟اگه کسی خبر داره برا ایمیلم بفرسته ممنون
  • ناشناس A1 ۱۶:۳۰ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۸
    3 2
    آخ آخ کاش به تخلف تامین اجتماعی هم رسیدگی کند که تمام نفرات برتر آزمون مهر93رو رد کرده اند