محمد حمزه‌زاده درباره راه اندازی فروشگاه انتشارات سوره مهر در میدان انقلاب گفت: این فروشگاه روزهای پایانی آماده‌سازی‌ را طی می کند و پس از پایان ماه صفر، جشن افتتاحیه آن را برگزار خواهیم کرد.

مدیر انتشارات سوره مهر همچنین در بخش دیگری از گفتگو خود با سایت حوزه هنری در خصوص هفتمین دوره جایزه جلال، ضمن تبریک به نویسندگان دو اثر «آه با شین» و «زندان الرشید»، با بیان این که ادبیات داستانی و تاریخ شفاهی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس در حوزه هنری به رشد و بلوغ رسیده است، اظهار کرد: این بلوغ حاصل زحمات نویسندگان، پژوهشگران و مدیران دفاتر تولیدی است که تبلور و تجسم آن در کتاب های منتشر شده مشاهده می شود.

وی ادامه داد: همان طور که در حال حاضر اقبال عمومی به این کتاب ها زیاد است و جامعه مخاطبان ادبیات به این آثار توجه دارند، نخبگان و کارشناسان هم متوجه اهمیت این آثار هستند و در هر شرایطی و با هر ترکیب داوری برخی از این کتاب ها که حائز ارزش های فرهنگی، محتوایی و ادبی بالایی هستند خود را نشان می دهند و مورد توجه داوران قرار می گیرند.

وی با اشاره به آثار پرفروش و پرافتخار چاپ شده توسط انتشارات سوره مهر گفت: این آثار در شرایط ویژه ای منتشر شده اند و از ابتدا در تولید، آماده سازی، رونمایی، تبلیغات و فعالیت های ترویجی شرایط مناسبی داشته اند. مهم ترین طرحی که درباره این گونه کتاب ها داریم این است که آن ها را در قطع های دیگر و قیمت های مناسب تری برای استفاده عموم مخاطبان منتشر کنیم که ان شاءالله این اتفاق به زودی رخ می دهد.

 

6060

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 387365

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 0 =