چند تصویر از نمایشگاه کویت/ بازدیدکنندگان بیشتر سراغ رمان ایرانی را می‌گیرند

نماینده گروه انتشاراتی الهدی که به نمایندگی از تمام مؤسسات نشر کشور در سی و نهمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب کویت شرکت کرده است، گفت: بازدیدکنندگان این نمایشگاه، بیش‌تر خواهان رمان و آثار ادبی ایران هستند.

به گزارش خبرآنلاین، نمایشگاه سی و نهم کتاب کویت، روز چهاشنبه 19 نوامبر،‌ مصادف با 28 آبان در محل نمایشگاه‌های بین‌المللی کویت افتتاح شد. در این دوره از نمایشگاه 519 ناشر از 28 کشور شرکت کرده‌اند که انتشارات الهدی با 120 عنوان کتاب متنوع در غرفه‌ای به مساحت 20 متر به نمایندگی از تمام ناشران ایرانی در این نمایشگاه حضور دارد.

حمید دهدشتی، معاون تولید و انتشارات مؤسسه الهدی و نماینده اعزامی به نمایشگاه کتاب کویت اظهار داشت: نمونه کتاب‌های آژانس ادبی نوروز و بروشور معرفی کتاب‌ها با ترجمه عربی به ناشران برجسته و شاخص حاضر در نمایشگاه ارائه شده و آنان در حال بررسی خرید حق نشر (رایت) این آثار هستند.

وی با بیان اینکه نمایشگاه کتاب کویت، به هیچ وجه تخصصی نیست و آثار عمومی در آن بیش‌تر عرضه می‌شود، خاطرنشان کرد: بازدیدکنندگان طرفدار آثار کشورمان از کمی عناوین در غرفه ما به نمایندگی از تمام ناشران جمهوری اسلامی ایران گله‌مند بودند.

معاون تولید و انتشارات الهدی افزود: کتاب‌های ادبی و رمان‌های جدید ایرانی در نمایشگاه کتاب کویت، بسیار خواهان دارد.

آنطور که روابط عمومی موسسه الهدی گزارش داده، غرفه نماینده ایران در نمایشگاه کتاب کویت، روبه‌روی غرفه عربستان سعودی واقع شده و غیر از الهدی، انتشارات ایرانی احسان نیز با آثاری درباره اهل سنت در نمایشگاه کتاب کویت حضور دارد که امروز، دوشنبه خودش را به این نمایشگاه رسانده است.

سی و نهمین نمایشگاه کتاب کویت به مدت 10 روز تا هشتم آذرماه دایر است.

‌

‌

‌

6060

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 386909

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 9 =