خانه ملت نوشت:

نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با تاکید بر ضرورت شناسایی عاملان اسیدپاشی دراستان اصفهان، گفت: عاملان اسیدپاشی نمونه فرد محارب در کشور هستند و حکم محارب نیز در قانون معین است.

منصور حقیقت‌پور درباره اسیدپاشی‌های اخیر در استان اصفهان، گفت: این حوادث مجموعه‌ای از رفتارهای غیراخلاقی و غیردینی است که بدون‌شک این اقدام برای ایجاد فضاسازی در کشور شکل گرفته است.

نماینده مردم اردبیل، نمین، نیر و سرعین در مجلس شورای اسلامی، با تاکید بر ضرورت شناسایی عاملان اسیدپاشی دراستان اصفهان، گفت: به طور حتم با اراده‌ای که از سوی وزارت اطلاعات و نیروی انتظامی وجود دارد عوامل شناسایی خواهند شد.

این نماینده مردم در مجلس نهم، با بیان اینکه عاملان اسیدپاشی نمونه فرد محارب در کشور هستند، تاکید کرد: محارب کسی است که در جامعه ایجاد رعب و وحشت می‌کند که بدون‌شک حکم محارب نیز در قانون مشخص و معین است اما ابتدا باید این افراد با یک حرکت جهادی از سوی دستگاه‌های امنیتی کشور شناسایی و سپس نسبت به نحوه برخورد با متخلفان تصمیم‌گیری شود؛ بدیهی است که دستگاه‌های قضایی نسبت به این موضوع کوتاه نخواهند آمد.

نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی، گفت: تاکنون بعضی افراد به عنوان مظنون دستگیر شده‌اند و امید است هرچه سریع‌تر این پرونده نیز خاتمه یابد؛ بدون‌شک در صورت صلاح‌دید رئیس مجلس شورای اسلامی، کمیسیون امنیت ملی مجلس نیز نسبت به این موضوع ورود پیدا خواهد کرد.

 

45231

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 382133

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 9 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • nilda sharifi A1 ۰۹:۴۸ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۳
    35 0
    لطفا به بعضی از مسیولین بفرمایید صبر هم اندازه ای دارد. هرچه سریع تر اشد مجازات لازم است
  • بی نام IR ۱۱:۲۳ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۳
    38 2
    مگه خيابونهاي اصفهان دوربين نداره؟ مگه ميشه تو اين خيابونها چيزي اتفاق بيافته که ... نبينند؟