با نزدیک شدن به پایان دوره مسئولیت رئیس سازمان صداو سیما, گمانه ها درباره جانشینی او افزایش یافته است.

با نزدیک شدن به پایان ریاست عزت‌الله ضرغامی بر سازمان صدا و سیما گمانه‌زنی‌ها در خصوص جانشین او بیشتر شده‌است. گزارش خبرآنلاین را اینجا ببینید.

به دنبال اسید پاشی در اصفهان, یکی از خبرگزاری ها نظرات تعدادی از زنان اصفهانی در مورد حوادث اخیر را جویا شده است.یک زن در این زمینه گفته است: " تمام شیشه‌های ماشین بالاست؛ اما به هر حال سعی می‌کنم این روزها کمتر از خانه بیرون بروم." دیگر اظهارات را اینجا ببینید.

امام جمعه اصفهان هم اسیدپاشی‌های اخیر در این شهر را محکوم کرد و گفت: اینگونه کارها در قانون و شرع هیچ مجوزی ندارد.حجت‌الاسلام محمدتقی رهبر در واکنش به اسیدپاشی‌های اخیر اصفهان، گفت: این کار محکوم است، پیگرد قانونی، مجازات شرعی و دیه دارد و اگر کسی مرتکب چنین کاری شده، باید پیگیر بود چون اینگونه کارها در قانون و شرع هیچ مجوزی ندارد.اینجا را ببینید.

بعد از تسلط جریان مردمی انصار الله بر استان‌های مرزی یمن با عربستان، نظامیان سعودی در حالت آماده باش کامل قرار گرفتند. جزئیات بیشتر را اینجا ببینید.

یک سایت خبری نوشت:مژده لواسانی و آزاده نامداری بدون اعلام مورد خاصی از طرف مدیران سازمان صدا و سیما در لیست ممنوع‌التصویران این سازمان قرار گرفته‌اند. اینجا را ببینید.

مدير كل اطلاعات استان يزد از شناسايي و دستگيري چندين جاسوس مرتبط با سرويس جاسوسي دول متخاصم در این استان خبر داد. اینجا را ببینید.

کيفرخواست پرونده دختر ۱۹ ساله اي که با کشف حجاب و انجام حرکات نمايشي با خودرو حدود ۴۵دقيقه يک منطقه از شهر مشهد را به هم ريخته بود به اتهام اخلال در نظم عمومي و ۴عنوان اتهامي ديگر صادر شد. جزئیات بیشتر را اینجا ببینید.

/17212

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 381218

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 10 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام A1 ۱۱:۴۸ - ۱۳۹۳/۰۷/۳۰
    0 0
    يه راه عملي براي جلوگيري از اسيد پاشي ممنوع كردن تردد موتور سوارها در سطح شهر تا اطلاع ثانويست...