انتشار ویدئویی از اتاق عمل،واکنش های زیادی در فضای مجازی برانگیخته است.

رئیس پلیس فتا در این زمینه گفته است که برخورد با ویدئوهای منتشر شده از اتاق عمل، ماموریت ما نیست. اینجا را ببینید.

آیت‌الله هاشمی رفسنجانی ناگفته‌هایی از خبرسازی وزارت خارجه دولت قبل را روایت کرد.وی در گفت‌و‌گو با نشریه‌اندیشه پویا تعریف کرد که: (در دوران دولت احمدی نژاد) من به دعوت ملک عبدالله برای شرکت در کنفرانس گفت‌و‌گوی ادیان به مکه رفتم و درخلال سفر تفاهمات خوبی برای کم کردن اختلافات داشتیم. جزییات بیشتر رااینجا ببینید.

علی مطهری در نامه سرگشاده‌ای به آیت‌الله جنتی، دبیر شورای نگهبان با اشاره به سخنان اخیر وی در یک برنامه تلویزیونی، «حصر شبیه حبس» موسوی و کروبی را فاقد توجیه قانونی و شرعی و اخلاقی و خلاف اصول متعدد قانون اساسی دانست. متن  نامه را اینجا ببینید.

زنان اصفهانی مهر ماه را با ترس و وحشت آغاز کردند. ترسی که از اسید پاشی‌های زنجیره‌ای یک ماه اخیر به بانوان راننده ناشی می‌شود. مقامات استان آمار را دو نفر اعلام کردند، اما پیگیری‌های خبرنگار ما برای قربانیان آمار را بیش از دو نفر نشان می‌دهد.جزئیات بیشتر را اینجا ببینید.

سخنگوی وزارت کشور افغانستان گفت، رهبر شبکه شبه‌نظامی جندالله افغانستان در حملات هوایی آمریکا در شمال ولایت تخار کشته شد. جزئیات بیشتر را اینجا ببینید.

فریدون زندی‌؛ با یک دنیا حرف نگفته و نگفتنی. او می‌تواند خیلی چیزها بگوید، از روزهای سختی که داشت اما بخش اعظم آن را پنهان می‌کند چون می‌گوید «دلیلی ندارد گذشته را زنده کنم.» متن گفت وگوی او را اینجاببینید.

/17212

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 381058

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 11 =