نمایشگاه تصویرگری «امید» یادمان امید عباسی آتش نشان فداکار در ادامه سفرهای نمایشگاهی خود در ایستگاه آتشنشانی 33 تهران برپا شد و احمد مسجد جامعی و تیم تهرانگران در منطقه 9 شهرداری تهران از این آثار دیدن کردند.

به گزارش روابط عمومی «ایده»: نمایشگاه تصویرگری «امید» که مردادماه سال جاری در گالری ایده برپا شده بود در اولین سفر نمایشگاهی خود در ایستگاه شماره 33 آتش نشانی منطقه 9 شهرداری برپا شد و احمد مسجد جامعی و تیم تهرانگردان عصر روز جمعه 11 مهرماه به مناسبت روز بزرگداشت آتش‌نشان در این ایستگاه حضور یافتند و از این نمایشگاه دیدن کردند.

مسجد جامعی پس از بازدید از نمایشگاه تصویرسازی که به احترام امید عباسی در این ایستگاه برپا شده بود، گفت: این آثار با همکاری گالری ایده و گروه هنری موگه و با همدلی مردم سراسر جهان تهیه شده است و نشان دهنده زبان مشترک همه مردم جهان در همدردی با آتش نشان فدارکار ایرانی است.

او با ابراز خرسندی از برپایی این نمایشگاه، برگزاری چنین نمایشگاه‌هایی را ضروری دانست و گفت: حمایت از قهرمانانی نظیر امید عباسی آتشنشان فداکار از سوی هنرمندان در این نمایشگاه یک رویداد بزرگ است و بدون تردید جامعه ما نیازمند چنین حرکت‌هایی است.

این عضو شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به کیفیت آثار حاضر در این نمایشگاه اظهار داشت: در برگزاری چنین رویدادی، گروهی از جوانان هنرمند کشورمان با ایده جالب خود توانسته‌اند، یکی از قهرمانان واقعی جامعه‌شان را به دنیا معرفی کنند که این اتفاق در حوزه فرهنگ، حرکت بسیار ارزشمندی است.

 نمایشگاه تصویرسازی امید به همت گروه تصویرگران هنر موگه و مدرسه هنرهای ایده برپا شد و 48 اثر از هنرمندان داخلی و خارجی با موضوع فداکاری امید عباسی در این نمایشگاه به نمایش درآمد و همزمان با برگزاری این نمایشگاه آتشنشانان 16 شهر دنیا از برگزاری این نمایشگاه و امید عباسی حمایت کردند. نمایشگاه تصویرسازی قصد دارد در ماه‌های پیش رو در شهرهای مختلف ایران نیز برپا شود.

5757

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 379072

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 9 =