۰ نفر
۱۰ مهر ۱۳۹۳ - ۱۰:۴۰

ایسنا نوشت:

رهبر گروه تروریستی بوکو حرام که ارتش نیجریه پیشتر از کشته شدن وی خبر داده بود با انتشار یک نوار ویدئویی اعلام کرد که زنده است.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، به نقل از خبرگزاری فرانسه، رهبر بوکو حرام اعلام کرد که در حال حاضر در قید حیات بوده و رهبری "خلافت" خود را در شهرهایی که تحت کنترل این گروه تروریستی قرار دارد به دست گرفته است.

رهبر بوکوحرام پیشتر در ویدئویی اعلام کرده بود که شهری در شمال شرقی نیجریه که به دست شبه نظامیان این گروه افتاده بود، هم اکنون تحت یک "خلافت اسلامی" قرار گرفته است.

ابوبکر شیکاو، رهبر گروه شبه نظامی بوکوحرام در ویدئویی 52 دقیقه‌ای گفت: به لطف الله که برادرانمان را در شهر قوزا پیروز کرد، این شهر تحت لوای خلافت اسلامی قرار گرفت.

این در حالی است که "ساگیر موسی"، سخنگوی نیروی ضربت مشترک ارتش نیجریه پیشتر اعلام کرده بود که "ابوبکر شیکاو"، رهبر بوکوحرام، در "امیچاید"، که یک منطقه مرزی در کامرون است، کشته شده است؛ جایی که او به دلیل زخمی شدن در درگیری با سربازان ارتش تحت درمان بود.

ارتش این کشور هم‌چنین اعلام کرده بود فردی که خود را به عنوان ابوبکر شیکاو، رهبر گروه شبه نظامی بوکوحرام در تصاویر منتشره از جانب این گروه معرفی می‌کرد را در شمال شرق این کشور کشته است.

5252

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 378640

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 7 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • علی محمودزاده IR ۰۴:۵۱ - ۱۳۹۳/۰۷/۱۱
    5 0
    این مشخصه ازاول زنده بوده یکی رابه جای این اشتباه زدن فقط میخوادمثلازنده موندن خودش رامعجزه بدانند مردم تااین جوری افراد راجذب کند حاضرم قسم بخوراین مردازمرگ خودبسیاروحشت داردبااین دورغ هامیخواد به گروه خودامیدواری بده