ایسنا نوشت:

مجموعه تلویزیونی «راه در رو» سعید آقاخانی در دو قسمت 100 دقیقه‌ای از شبکه سه سیما پخش می‌شود.

سریال «راه در رو» محصول گروه فیلم و سریال شبکه سه سیماست که قرار است خلاصه‌ای از آن پنجشنبه و جمعه (17 و 18 مهر ماه) ساعت 19 از این شبکه به پخش برسد.

این مجموعه تلویزیونی به تهیه‌کنندگی مهران مهام و ایرج محمدی دارای 14 قسمت 40 دقیقه‌ای، نوروز 90 از شبکه سه سیما به پخش رسید.

این سریال که نگارش آن را مصطفی کیایی بر عهده داشت، داستان فردی است به نام مسعود که به همراه سمیرا همسرش و خواهرش گلرخ در خانه‌ای اجاره‌ای زندگی می‌کند. مشکلات مالی مسعود که به خاطر ماجرای کلاهبرداری برایش بجا مانده، او را در مخمصه‌ای می‌اندازد که گره‌های داستان را سبب می‌شود.

مهران غفوریان، مرجانه گلچین، سعید آقا خانی، یوسف تیموری، رضا نیکخواه، امیر غفارمنش، جلیل فرجاد، روشنک عجمیان، حلیمه سعیدی، احمد پورمخبر، محسن کیایی، مونا بیگی، مینا کریمی جبلی گروه بازیگران این سریال را تشکیل می دهند و اسامی

دیگر دست اندرکاران این سریال عبارتست از:

تصویربردار: فرشاد گل سفیدی، صدابردار: مرتضی اصلان زاده، طراح صحنه: قاسم ترکاشوند، تدوین: حسین جعفری، آهنگساز: بهنام صبوحی، طراح گریم: زهره سیه پوش، مدیر تولید: شاهپور دلدار لنگرودی، سرپرست برنامه ریزی و گروه کارگردانی: علیرضا نجف زاده و... .

 


17231

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 378622

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 10 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام US ۱۲:۰۴ - ۱۳۹۳/۰۷/۱۰
    8 16
    سعید آقاخانی که مهره سوخته است با این سریال های ضعیف و تکراری خصوصا خروس از مدیری، عطاران و صحت خبر بگذارید