کاپیتان تراکتورسازی ابراز امیدواری کرد طرفداران تیمش در این هفته نیز مانند هفته قبل به استادیوم بیایند و این بار در کرج از تراکتورسازان حمایت کنند.

امیر حسین جعفری: مهدی کیانی کاپیتان تراکتورسازی تبریز در گفت و گو با خبرگزاری خبرانلاین در خصوص دیدارشان در مقابل سایپا در هفته یازدهم لیگ برتر گفت: «سایپا نتایج خوبی را کسب کرده است. مربی و بازیکنان خوبی هم دارد ولی ما نیز تراکتورسازی هستیم. اگر می خواهیم به صدر نشینی ادامه بدهیم باید در کرج دیدار تماشاگر پسندی را ارایه داده و 3 امتیاز را کسب کنیم.»

بازیکن تراکتور سازان در مورد وضعیت تیمش، بیان کرد: «خدا را شکر وضعیت خوبی داریم. در این هفته تمرینات موثری را پشت سر گذاشتیم و  روز به روز بهتر می شویم. در مجموع کاملا آماده دیدار مقابل سایپا هستیم.»

کیانی در خصوص بازگشت طرفداران تراکتورسازی به ورزشگاه ها، افزود: «هواداران واقعا در بازی مقابل سپاهان فوق العاده بودند و با تشویق های خود به ما انگیزه زیادی دادند. رفتار هواداران با هواداران تیم سپاهان نیز بسیار خوب بود که جای تشکر دارد. ما مطمئن هستیم به کرج نیز می آیند و امیدوارم بتوانیم با کسب نتیجه شیرین دل آنها را شاد کنیم.»

252  41

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 378556

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 9 =