۰ نفر
۳۱ شهریور ۱۳۹۳ - ۱۵:۲۵

دربی امیدهای استقلال و پرسپولیس با برد پرسپولیس تمام شد؛ اما نکته مهم این بود که بوقچی‌ها دوباره هنرشان را به رخ کشیدند و یک کتک‌کاری حسابی به راه انداختند و صابونشان را به تن بازیکن پرسپولیس زدند.

آنها كه به اين عده ميدان دادند و يك نام پرطمطراق بر سر آنها گذاشتند و كاري كردند كه اين افراد ميدان‌دار فوتبال ما شوند، حسابي بايد از خودشان خجالت بكشند.

آنها كه با ارتباطات قوي خود كاري كردند تا صداوسيما از آنها مستند بسازد و آنها را براي جامعه الگو كند. آدم‌هايي كه مشخص نيست تحصيلاتشان و كارشان چيست.

البته برخي از مربيان كه زير پايشان گاو مي‌كشند و مشتي نوچه و قداره‌بند دور و برشان ديده مي‌شود، به اين بوقچي‌ها نياز دارند و آنها را ابزار دست خود مي‌دانند؛ اما فوتبال ما نيازي به اين قبيل آدمها ندارد.

وقتي ورزشگاه‌هاي ما خالي است و تماشاگر به ورزشگاه نمي‌آيد، ديگر بوقچي‌ براي چه مي‌خواهيم؟

وقتي روز تعطيل، يك‌سوم ورزشگاه آزادي هم پر نمي‌شود، چرا بايد برايشان بوقچي داشته باشيم؟

بگذاريم مردم بدون بوقچي شعار بدهند. خودشان مي‌دانند چه بگويند. حداقل خيال مردم راحت است كه هر شعاري كه بخواهند، مي‌دهند. ديگر كسي به آنها توهين نمي‌كند كه چرا اسم اين و آن را مي‌گوييد و فقط بايد «سرمربي» را تشويق كنيد.

آنها كه اين معضل را براي فوتبال ما درست كردند، حالا بببينند كه چه آشي براي فوتبال ما پخته‌اند.

علی جوادی

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 376725

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 8 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • واحد ضد مافیا A1 ۰۶:۳۵ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۱
    15 7
    احسنت آقای جوادی عزیز.تا زمانیکه گروهبان قندلی ها و منصور عظیمی ها در فوتبال ما جولان می دهند و روز به روز بر دامنه ی فساد می افزایند ،آرزوی شکست دادن ویتنام و قزاقستان و در آینده ای نزدیک میانمار و بنگال شرقی نیز بر دلمان خواهد ماند.
  • علي پارسا IR ۱۱:۳۲ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۱
    17 1
    درود بر شما آقاي جوادي عزيز