کیومرث هاشمی گفت:« بعد از بازیهای آسیایی ستاد هماهنگی بازیهای المپیک ریو بین کمیته ملی المپیک و وزارت تشکیل می شود.»

به گزارش خبرنگار اعزامی خبرآنلاین به باز یهای آسیایی؛رئیس کمیته ملی المپیک با اشاره به هماهنگی مناسب و کم نظیر این دوره بازیهای آسیایی بین وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک گفت :« هم در مباحث فنی و هم در امور مالی تیم های کارشناسی ما کاملا هماهنگ عمل کردند و امیدوارم این رویه مناسب برای بازیهای المپیک ریو در برزیل هم ادامه داشته باشد .»
 هاشمی از تشکیل ستاد هماهنگی بازیهای المپیک ریو گفت و ادامه داد :« برنامه ما برای این مسابقات شروع شده است و در بعضی رشته ها به دنبال کسب سهمیه هستیم.ستاد هماهنگی بازیهای المپیک بعد از رقابتهای آسیایی اینچئون بین وزارت ورزش ورزش و کمیته ملی المپیک.تشکیل می شود.»

او در بخش دیگری از حرفهایش با ایسنا درباره وضعیت کاروان ایران ادامه می دهد:«طبق صحبتی که با مسئولان تیم‌های دوچرخه‌سواری، تیراندازی، ووشو و شمشیربازی داشتم، آنها اعلام کرده‌اند که نتایج طبق پیش‌بینی‌ها بوده است. البته در ووشو و شمشیربازی ملی‌پوشان ما خوب کار کرده‌اند و مسئولان تیم دوچرخه‌سواری می‌گفتند می‌توانستند مدال برنز را به دست بیاورند که چهارم شدند.»

وی ادامه داد:« از قبل هم مشخص بود که در روزهای ابتدایی بازی‌ها نتایج حداقلی را بگیریم. به عملکرد کاروان ایران امیدوارم و نتایج خوبی را کسب خواهیم کرد.»

رییس کمیته ملی المپیک در رابطه با این که وزارت ورزش و جوانان میزان پاداش قهرمانان ایران در بازی‌های آسیایی را اعلام کرده است، گفت:« وزارت ورزش و جوانان جوایز خوبی را برای مدال آوران بازی‌های آسیایی اینچئون در نظر گرفته است که ان‌شاءالله پس از بازی‌ها طی مراسمی از مدال آوران تجلیل خواهد شد. البته زمان برگزاری این مراسم هنوز مشخص نیست.»

رییس کمیته ملی المپیک ادامه داد: شیخ احمد در این دیدار آمادگی خود را برای هر گونه کمک در زمینه مسائل بین‌المللی اعلام کرد. یکی از موضوعاتی که در این نشست بحث شد برگزاری نشست هیات اجرایی شورای المپیک آسیا در سال 2015 در ایران بود که مورد موافقت ایشان قرار گرفت. این نشست اوایل سال میلادی 2015 در یکی از شهرهای تهران، مشهد، شیراز و اصفهان برگزار خواهد شد که قرار شد هماهنگی‌های لازم در زمینه زمان و مکان برگزاری این نشست صورت گیرد.

هاشمی ادامه داد: رییس شورای المپیک آسیا همچنین در این نشست اعلام آمادگی کرد که ایران در انتخابات پیش‌روی شورای المپیک آسیا سهم بیشتر و جایگاه ویژه‌ای داشته باشد. با توجه به این که شیخ احمد، رییس آنوک نیز است تضمین داد که ایران در کمیسیون‌های آنوک سهم زیادی داشته باشد.

 

 


251 41

 

 

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 376435

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 0 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • bahram A1 ۰۸:۳۱ - ۱۳۹۳/۰۶/۳۰
    4 0
    جناب آقای هاشمی خسته نباشید از این پیش بینی نیازی به پیش بینی نیست اول ورزشکاران ما حذف می شوند بعد دیگر کشورها مدال می گیرند
  • بی نام A1 ۰۹:۵۵ - ۱۳۹۳/۰۶/۳۰
    2 0
    به يار دوازدهم هم كه باعث شد حاشيه اي پر رنگ تر از متن بوجود ايد آيا جايزه اي تعلق ميگيرد؟؟؟؟