نماینده مردم کرمانشاه در مجلس تصریح کرد: با شرایط فعلی تحریم نمی توانیم انتظار معجزه از دولت داشته باشیم زیرا در حال حاضر هم با تکیه بر توانمندی های داخلی جلو رفته ایم.

غلامرضا کاتب نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با خبرانلاین در خصوص این که آیا دولت یازدهم توانسته است در مدت زمان فعالیتش امیدواری را دربین مردم ایجاد کند،گفت: در حاضر دولت به خوبی توانسته است به خوبی شرایط رکود را کنترل کند.
این عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی افزود: از این جهت به هر حال مردم به اینده امیدوارند تا ببینند مذاکرات ژنو به کجا می رسد تا بتوانند بر روی شرایط اقتصادی داخلی نیز حساب کنند.
وی تاکید کرد:البته این انتظاری است که درجامعه درخصوص مذاکرات ژنو وجود دارد و جامعه ایستاده است تا ببینند که چه اتفاقی می افتد.
این عضو فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت در خصوص این که منوط کردن توان و ظرفیت داخلی اقتصادی کشور به مذاکرات هسته ای در یک سال اخیر موجب غافل ماندن از ظرفیت داخلی نشده است،گفت: این طور نیست زیرا دولت کار خودش را انجام می دهد و برنامه ریزی خودش را نیز متناسب با شرایط رکود انجام داده است.
وی افزود: با توجه به شرایط تحریم در حال حاضر متناسب با همین شرایط توانمند بوده ایم و کشورشرایط بیشتر از این را ندارد. کشوری که سالی 90میلیارد دلار درامد ارزی اش بوده است در حال حاضر دارای 25 میلیارد دلار درامد ارزی دارد بنابر این کاری فوق العاده تر از این نمی تواند انجام دهد.
عضو کمیسیون برنامه و بودجه گفت: دولت درشرایط فعلی اقتصاد کشور نمی تواند معجزه بیافریند.

/2727

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 376337

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 10 =