۰ نفر
۲۹ شهریور ۱۳۹۳ - ۱۲:۳۱

ایرنا نوشت:

مدیرعامل شرکت نفت پاسارگاد از انعقاد بزرگترین قرارداد صادرات قیر کشور خبر داد و گفت: قرارداد ۵۰۰ هزار تنی صادرات قیر این شرکت با یکی از کشورهای حاشیه خلیج فارس منعقد شد.

محسن دلاویز با تشریح روند انعقاد این قرارداد، خاطرنشان کرد: این قرارداد با توجه به تکالیف و ضوابط قانونی عرضه قیر در بورس انجام و تمهیداتی برای رعایت همه قوانین و مقررات در نظر گرفته شده است.

وی با بیان اینکه انعقاد این قرارداد نشان می‌دهد که ایران همواره علاقمند به رشد، توسعه و آبادانی کشورهای منطقه است، تاکید کرد: ایران کشوری نیست که با ابزاری همچون تحریم به حاشیه و انزوا کشانده شود.

مدیرعامل بزرگ‌ترین تولیدکننده قیر خاورمیانه افزود: همچنین مقرر شده برای حضور شرکت نفت پاسارگاد در خارج از مرزهای کشور و جذب سرمایه‌گذاری خارجی جهت طرح‌ها و پروژه‌های احتمالی شرکت، در ادامه این قرارداد، همکاری‌هایی بین دو طرف انجام شود.

روابط عمومی شرکت نفت پاسارگاد اعلام کرد، انعقاد قراردادهای بلندمدت برای فروش قیر تولیدی تداوم خواهد داشت.

تولید قیر کشور حدود ۴ میلیون تن است که از این میزان حدود ۲ میلیون و ۳۰۰ هزار تن به ارزش بیش از دو میلیارد دلار در سال گذشته صادر شده است.

قیر ایران برای بسیاری از کشورها جذابیت دارد به طوری که قیر ایران به بیش از ۲۵ کشور صادر می شود و کشورهای خاورمیانه، جنوب آسیا، شرق و جنوب شرق آسیا، آفریقا و حتی اروپا خریدار قیر ایران هستند.

 

17503

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 376324

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 5 =