رونمایی از خاطرات یکی از آن 23 نفری که به ملاقات صدام رفت

کتاب «آن بیست و سه نفر» که شرح خاطرات خودنوشت احمد یوسف‌زاده از نحوه اسارت و هشت ماه ابتدایی آن است یکشنبه در فرهنگسرای اندیشه طی مراسمی رونمایی می‌شود.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، در این مراسم که روز یکشنبه ۳۰ شهریور از ساعت ۱۷ در فرهنگسرای اندیشه برگزار می‌شود، مرتضی سرهنگی مدیر دفتر ادبیات مقاومت حوزه هنری و حبیب احمدزاده نویسنده و مستندساز حضور خواهند داشت. ضمن این که ملاصالح قاری نیز که در دوران اسارت کمک حال این اسرای جوان بوده در این رونمایی شرکت می‌کند.
کتاب «آن بیست و سه نفر» خاطرات خودنوشت احمد یوسف‌زاده از دوران اسارتش است. او در سن شانزده سالگی، داوطلب اعزام به جبهه می‌شود و پس از گذراندن دوره آموزش نظامی از طرف سپاه کرمان و تیپ ثارالله این استان به فرماندهی حاج قاسم سلیمانی در جریان عملیات الی بیت المقدس که منجر به آزاد سازی خرمشهر می‌شود به اسارت در می‌آید.

یوسف‌زاده در این کتاب شرح هشت ماه ابتدایی اسارت و اتفاقاتی که برای خود و گروه بیست و سه نفره‌شان افتاده را برای خوانندگان با قلمی شیوا و گیرا روایت کرده است.
کتاب «آن بیست و سه نفر» را انتشارات سوره مهر در 2500 نسخه و با قیمت 13900 را در 405 صفحه روانه بازار نشر نموده و علاقمندان به تهیه این کتاب می‌توانند را از پایگاه اینترنتی انتشارات سوره مهر خریداری نمایند.

57۲۴۴

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 376320

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 2 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام IR ۱۲:۵۷ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۹
    17 7
    سلام ... خبر آنلاین اگه میشه شما هم خاطرات جنگ را در مطالبتان بگذارید با تشکر....