هنوز دو روز تا پایان تابستان ۹۳ باقی مانده، اما هوای تهران حد استاندارد را رد کرده است و ناسالم شده.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ در نیمه نخست سال ۹۳، کیفیت هوای تهران بسیار بهتر از مدت مشابه در سه چهار سال گذشته بوده است. اما باز هم سالم بودن هوا پایدار نماند و دو روز مانده به پاییز ۹۳، هوا ناسالم شد.

شرکت کنترل کیفیت هوای تهران اعلام کرده که متوسط کیفیت هوای پایتخت در ۲۴ ساعت گذشته، ناسالم بوده است؛ ۱۱۸. یعنی ۱۸ واحد از حد سالم آلوده تر و ناسالم برای برخی گروه ها جامعه. 

البته روز پنج شنبه و جمعه هم هوای تهران کیفیت قابل تعریفی نداشته است. حتی صبح جمعه عدد آلودگی هوا، ۱۰۵ بوده است. عددهای ثبت شده از هفته گذشته نشان می دهد کیفیت هوا در هفته گذشته به مرور کم شده است. یعنی روز چهارشنبه اعلام شد عدد شاخص کیفیت هوا، ۹۴ است. روز سه شنبه هم ۸۰ بود.

۴۷۴۷ 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 376299

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 8 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 7
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام RO ۰۹:۱۸ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۹
    5 0
    امروز واقعاً هوا خوب نبود. کاش دلیل این موضوع مشخص شود که آیا به دلیل مصرف بنزین است یا عوامل دیگری دارد؟
  • بی نام A1 ۰۹:۲۵ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۹
    5 0
    به نظرم کل تابستان بالای 100 بوده اما سازمان کنترل کیفیت هوا همیشه عدد رو تا 99 نگه می داشت....امروز چه فاجعه ای که نتونسته نگه داره.....118 یعنی 140 بدون سانسور
  • بی نام A1 ۰۹:۳۰ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۹
    3 0
    وقتی همش حرف باشه و هیچکار نکنن هویجوری خودبخود که هوا پاک نمیشه. کارخونه ها انتقال پیدا کردن؟ ساخت و ساز کمتر شد؟ گفتن تاکسیهای تهرانو هیبرید یا برقی میکنیم، شد؟ مترو چقدر جلو رفته؟
  • بی نام A1 ۰۹:۴۹ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۹
    4 6
    بله دیگر پاکی هوا در تابستان و بهار رادلیل موفقیت دولت دانستید در دروغگویی هایش باید منتظر باشید دروغ هایشان بیشتر از پیش آشکار شود
  • بی نام IR ۱۰:۴۲ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۹
    5 1
    و مثل همیشه بقیه شهر ها و استان ها بوق
  • بی نام A1 ۱۳:۴۲ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۹
    4 0
    وقتی آقایان چشم بسته و بدون فکر تهران و اراک و اصفهان را مقصد اکثر سرمایه گذاری های بزرگ کردند. هوای آلوده و کم آبی نصیب مناطق مرکزی کشور شده. و مردم هم برای یک کار کوچک باید حتما با خودروی شخصی تشریف ببرند و علاقه ای برای برنامه ریزی و استفاده در زمان مناسب از وسائل نقلیه عمومی ندارند. من که در اطراف خودم افراد زیادی را می شناسم که دیر از خواب بیدار می شوند و تازه ساعت 10 11 تصمیم می گیرند از خانه خارج شوند و چون هنوز خستگی خواب را دارند تمایلی به استفاده از وسایل نقلیه عمومی ندارند. بنابراین از خودروی شخصی استفاده می کنند.
  • شمس IR ۱۴:۱۱ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۹
    6 0
    پس وعده ی هوای پاک چی شد؟ همش بازی سیاسی بود؟