سرپرست تیم استقلال، بدشانسی در از دست دادن بازیکنان به علت مصدومیت را مهم ترین عامل شکست های این تیم می داند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ میرشاد ماجدی در خصوص شرایط بازی با فولاد خوزستان گفت: متاسفانه از روز اولی که لیگ شروع شد تا به حال بحث مصدومان ما اجازه نداد حتی برای یک بازی با ترکیب ثابت وارد میدان شویم. 

ماجدی اضافه کرد: تا وقتی در پست های اصلی بازیکن متخصص نداشته باشیم، اوضاع به همین صورت است چون در این شرایط دست مربی تیم برای ایجاد تغییرات و رسیدن به بهترین حد آمادگی تیمی بسته است. من فکر می کنم در بازی دیروز برابر فولاد، موقعیت های خوبی داشتیم، حتی بیشتر از فولاد. همچنین خط هافبک و حمله مان نزیک بهم بازی می کردند و در موقعیت سازی بهتر عمل کردیم ولی مثل تمام تیم های ایرانی با مشکل بزرگی به نام ضربات نهایی به سمت دروازه مواجهیم و به همین علت در گلزنی ناکام بودیم. تیمی که گل نزند، قطعا دروازه اش باز می شود.
او در خصوص این بحث که استقلال برابر تیم های قدرتمند لیگ، بازی هایش را می بازد گفت: نه من این مبحث را قبول ندارم. وقتی یک تیم می خواهد وارد یک لیگ معتبر شود، روی تک تک بازیکنانش حساب باز می کند ولی وقتی بازیکنان اصلی یک تیم دچار مصدومیت شوند، قطعا کار گره می خورد. سرمربی یک تیم اگر از برد حرف می زند، به خاطر حساب باز کردن روی عملکرد بازیکنانش است. ما در حال حاضر 5، 6 مهره اصلی مان را در اختیار نداریم که این موضوع برای استقلال نابسامانی به وجود آورده است.
ماجدی در خصوص درگیری لفظی بین آرش برهانی و امیر قلعه نویی نیز ادامه داد: هیچ درگیری مطرح نبود. به هر حال تماشاگران از نقطه ای بسیار دور، نیمکت استقلال را می بینند و این طور تصور می شود که برخی در حال درگیری هستند اما باید بگویم در آن لحظات، قلعه نویی به آرش برهانی گفت: اگر موقعیت دقیقه 3 که داشتی را به گل بدل می کردی، حالا فولاد نمی توانست این طور بر روی تیم ما فشار بگذارد. خودتان حساب کنید در اواخر بازی است، فشار و هیجان تیم بالا رفته و سر و صدای ورزشگاه، اجازه نمی دهد بازیکن و مربی به راحتی با هم ارتباط برقرار کنند. مجبور می شوند با صدای بلند با هم حرف بزنند اما دیگران می گویند آرش و قلعه نویی در حال درگیری هستند! قلعه نویی هرگز نمی خواست آرش را مقصر شکست تیمش معرفی کند. 
او در ادامه گفت: همین حالا ببینید چه اتفاقاتی برای استقلال رخ می دهد. ما درحالت عادی، سه، چهار بازیکن مان را نداشتیم و صبح هم شنیدم مکویان مصدوم شده است. فقط امیدوارم این بازیکن دچار مصدومیتی طولانی مدت نشده باشد چون به مکویان در ادامه لیگ، احتیاج مبرمی داریم. با این حال، از این هفته به بعد باید به شرایط عادی برگردیم. ان شالله با شکست دادن ذوب آهن، صاحب شرایط روحی بهتری خواهیم شد و لیگ را دوباره از سر می گیریم.

252 41

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 376292

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 12 =