رفتار خارج از عرف یک مجری جوان با یک پزشک پیشکسوت و خبره در برنامه زنده با واکنش های تند مردمی همراه شد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، پخش فیلم گفتگوی برنامه ویتامین 3 با دکتر مشایخی و رفتار غیر متعارف مجری جوان این برنامه با استاد پیشکسوت و 94 ساله دانشگاه تهران با واکنش کاربران همراه شد.

کاربران خبرآنلاین با اشاره به سابقه رفتارهای عجیب مجری این برنامه و دون شان مخاطبان و مهمانان، نسبت به نبود نظارت در انتخاب مجری های تلویزیونی و رواج نوعی بی پروایی در اجرا انتقاد کردند.

همچنین رفتار این مجری با عبارات جالبی از سوی کاربران همراه شد که اغلب با ابراز تاسف از بی احترامی به مهمان برجسته برنامه همراه بود و به بیان برخی سوابق مجری در برخورد با مهمانان قبلی برنامه پرداخته است.

بیشترین کامنت کاربران درباره نظارت ضعیف رسانه ملی بر مجریان برنامه های زنده بود که برای نمونه یکی از کاربران به نام مهدی نوشت: «تقلید از علیخانی، اگر یک مجری مثل درستکار و مدرس و حتی همین رشیدپور هم بود، باز این گونه رفتار می کرد؟ بی نزاکتی و کم تجربگی کرد.» یک کاربر دیگر نیز نوشت: «مجری ها باید آموزش ببینند. آنها فکر می کنند مجریگری یعنی گستاخی.» کاربر دیگری نیز نوشت: «وقتی با پارتی وارد تلویزیون می شن بهتر از این نمیشه». همچنین امیر نوشت: «یکی نیس بگه بچه جون اون دکتر با پای خودش اومده تا تو استدیو حالا میگه راه برو مردم ببینن!»

باربد از قائم شهر نیز نظر متفاوتی داشت: « به نظرم ذهنیت مجری که می خواد مثلا راحت و خودمونی با مهمانش رفتار کند باعث شده شان مهمان رعایت نشه و الا در قیاس با رفتاری که در برنامه هایی مثل 20:30 که با برخی افراد و مخاطب میشه به این توهین نمیگن...»

مهرداد نیز نوشت: «مجری مثل بچه ها باهاش رفتار می کرد... بای بای کنیم اون هم با لحن بچه گانه توهین نیست؟ »
یک کاربر دیگر نیز اینگونه موضع گیری کرد: «راس میگن به عنوان مثال دویدن دور دکور برنامه واقعا بد بود هرچند که ایشان بابزرگواری قبول کردند و خداحافظی آخر البته خیلی سخت نباید گرفت ولی شان هرکس را باید متوجه بود.»
و بازهم انتقاد از نبود نظارت در رسانه ملی: «اصلا انگار شرط اصلی استخدام مجری در صداوسیما پررویی و تکبر و خودشیفتگیه. حتی با یه بچه هم نباید همچین رفتاری کرد. »

و کاربری دیگر: «وقتي كه هر كسي را راه ميدند راديو تلويزيون همين ميشه،اون وقت ميگيد چرا اينقدر مخاطبان ما كمه...»
همچنین این کامنت: «وقتی بعضیا بدون زحمت استاد دانشگاه میشن بعضی ها هم اینجوری مجری میشن دیگه . اقای ضرغامی به فکر ادبیات بسیار بدی که در تلویزیون حاکمه باشه . » در تایید نظارت بیشتر بر رفتار مجریان سیما.

البته در این برخی نیز معتقد بودند که رفتار مجری توهین آمیز نبوده است: «من نیگا کردم کلیپ رو. انصافآ انصافآ انصافآ پسره رفتارش توهین آمیز نبود هرچند که میتونست مودبانه تر از اینا رفتار کنه. باید جو دوستانه ی اون برنامه و همینطور زمان محدودشو در نظر گرفت و بعد قضاوت کرد. همین که در آخر لبخند رضایت مندانه ای بر لب های جناب دکتر نشست حکایت از این داشت که هیچ گونه کدورتی در خاطر مبارکشان پدید نیامده. خود سوالهای مجری هم به جا و مفید بود چرا که زوایای دیگری از زندگی سالم دکتر رو برامون روشن ساخت اونم تو همین یکی دو دقیقه ی محدود. »


جواد نیز در واکنش به این مجری، نکته قابل تاملی را عنوان کرده: «صدا و سيما بازتابي از رفتار اجتماعي ما ايراني هاست مگر شان دانشمند، اديب، زحمتكش، بزرگتر و ... در جامعه رعايت ميشود؟ متاسفانه هر چه بي ادب تر، بي دانش تر، وقيح تر باشي قطعا موفق تر خواهي بود...»

در این میان برخی کاربران خبرآنلاین نیز از مهمان برنامه به خاطر سعه صدر و بزرگواری اش در برابر رفتار مجری برنامه تشکر کرده اند، برای نمونه محمد نوشت: «چه پزشک بزرگواری هستند مهربانی و صداقتی خاص تو گفتارشونه ، مخصوصا وقت تعریف کردن از خاطره برگردوندن یه بچه از خفگی ... نگاه کن چه فروتنانه بر خاك می گستَرَد آن که نهال نازك دستان اش از عشق خداست... »
یا کاربر دیگری که نوشت: «این مجری خجالت نمیکشه؟؟؟حالا اینکه اقای دکتر یه مقدار خون گرمه و تحویلش میگیره دلیل نمیشه این هر کاری میخواد بکنه.»

برخی کاربران نیز از سابقه چنین رفتارهایی از سوی این مجری سخن گفتند: «چند روز پيش هم در اين برنامه گفت و گويي از او با يكي از استادان پيشكسوت درباره نحوه مصرف آب ديدم كه بي ادبي به اين استاد دانشگاه مي گفت زنت چطور باهات زندگي ميكنه و چرا موهات ريخته...تعجبم مياد چطور اون قسمت از ديد رسانه ها دور مونده.»

یک کاربر دیگر نیز نوشت: «این بچه با همه مهمانان برنامه با همین لحن صحبت می کنه، فقط کافیه گفتگوی ایشون با استاد مرتضی احمدی را ملاحظه کنید. » همچنین علی از دیگر کاربران درباره سابقه مجری ویتامین 3 مدعی شده: «اين آقا مدتي مجري برنامه خوشا شيراز بودند. بخاطر بي ادبي و رفتار اهانت آميزشون با مهمانان مورد اعتراض شديد مردم شيراز قرار گرفتند. به حدي كه ازين برنامه اخراج شدند.»
سعید نیز نوشت: «این مجری با پروفسور کردوانی و استاد فرشچیان هم به همین زشتی رفتار کرد... »

متن کامل کامنت های کاربران را اینجــــا بخوانید.

 

 

6060

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 374789

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 10 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 51
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام A1 ۱۵:۰۸ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۹
    وقتي الگوي اين بچه مجري ها ها يكي مثل عليخاني باشه عاقبت كار بهتر از اين نمي شه.
    • بی نام A1 ۱۹:۲۳ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۹
      250 9
      من دقت کردم خیلی از مجری های در تلویزیون رفتارشون یا شبیه بازجو هاست یا شبیه دلاک ها. علاقه عجیبی هم به رنگ لباس های زنانه دارن. فکر کنید کجای دنیا گزارشگر یا مجری خبر پیرهن یا حتی شلوار صورتی میپوشه؟
    • sss IR ۲۱:۰۰ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۹
      خواهش می کنم بی ادبی وگستاخی این مجری تازه کا رو به اقای علیخانی ربط ندید ایشون امتحانشونو پس دادن وشخصیتشون برای مردم کاملا روشنه وبا کمال ادب منظورشونو به مخاطب می رسونن نه این شکلی رفتار این اقا بیشتر به فرزاد حسنی شبیه که رک وبی پروا والبته
    • بی نام IR ۰۲:۵۶ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۰
      40 62
      چرا بی خودی پای آقای علیخانی رو این وسط باز می کنی و به او توهین می کنی؟؟خوبه اول یکم فکر کنی بعد حرف بزنی،بیشتر مشکلات ما از این حرف زدن های بیجاست.
  • بی نام A1 ۱۵:۱۸ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۹
    این مجری قبلا سابقه بی ادبی و هتاکی به پروفسور کردوانی در همین برنامه رو داشته
    • هانی IR ۱۹:۰۸ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۹
      107 5
      راست میگی منم اون برنامه رو دیدم و خیلی ناراحت شدم.
    • فضول A1 ۲۰:۳۷ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۹
      30 2
      ایشون برادر زاده اقای شهاب مرادی هستن؟
  • سروش میرزا A1 ۱۵:۲۴ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۹
    107 3
    واقا درسته یکی از مجریان شبکه دو هم هست که علارغم سن بالا بسیار زیاد از این دسته گلا به اب میده نمونه زندش حضور زن وشوهر هنرمند تو برنامه ایشون بود که واقا انسان خجالت میکشید این برنامه رو ببینه
  • بی نام IR ۱۵:۲۸ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۹
    190 4
    فکر کرده با همبازیش داره حرف میزنه؟ بندازید بیرون این مجری رو.
  • بی نام A1 ۱۵:۴۰ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۹
    160 2
    البته رادیو تلویزیون به جای عذر خواهی، به این مجری ارتقا شغلی میده، همچنین. ممکنه بفرستنش ۲۰۳۰
  • بی نام EU ۱۵:۵۱ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۹
    30 42
    بزارين ما هم كه الن فيلمو ديديم يه كامنت بديم. با قطعيت نميشه گفت قصدش توهين بوده باشه يا صميميت بيش از حد. اما پر واضحه كه كاملا بي تجربه است و مشخصه كه صرفا سعي در تقليد كردن از روي مجريان ديگر داره اما بلد نيست.
    • بی نام A1 ۲۰:۳۵ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۹
      34 2
      یعنی توهین و بی نزاکتی نبود؟ آیا این پسر حاضره با پدربزرگ خودش هم جلوی میلیونها بیننده همچین رفتاری داشته باشه و بش بگه پدربزرگ دندونات رو نشون بده؟؟
  • مخاطب سابق IR ۱۵:۵۵ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۹
    خبر آنلاین تو دنبال حاشیه ای،دیگه داره هویت مشخص میشه،زنده باد صدا وسیما....
    • بی نام IR ۱۸:۲۳ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۹
      114 4
      این کامنت بود یا نظرسنجی راجع به محبوبیت صدا وسیما
  • بی نام A1 ۱۶:۰۳ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۹
    130 4
    تربيت خانوادگي مهمه
  • بی نام A1 ۱۶:۰۷ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۹
    315 9
    خدایا به کجا داریم میرم بچه هایی که تا دیروز دست چپ و راستشون رو بلد نبودن امروز برای ماشدن مجری
    • بی نام A1 ۱۶:۲۹ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۹
      191 7
      رفتار خود مردم باعث شد این مجری هول ورش داره.
  • بی نام A1 ۱۶:۱۹ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۹
    مجری گوشت تلخ و نچسبی هست. پارسال هم یادتونه تو یه برنامه با مجری خانم گفت شما جیگر دوست داری؟
    • بی نام A1 ۱۶:۴۰ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۹
      60 2
      عزیز خانمه به آقا گفته بود جیگر دوست داری؟
  • رضا IR ۱۶:۴۱ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۹
    94 9
    این معجزه پارتیه ، فرزاد ج هم بعد دست گلی که به آب داد دوباره اومده ، فکر میکنید برای صدا سیما نظر مردم اهمیت داره ؟ اگه داشت که سید ضیا نمیرفت
  • بی نام IR ۱۶:۵۱ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۹
    خبر انلاین اینو بگم که من به هیچ عنوان از آشناهای این پسره نیستم و هیچ کارشم.اینو میخام بت بگم که چرا گیر دادی به این پسره و همش تیتر تند علیهش میزنی؟انصافتون کجا رفته.چرا دوس دارید خرابش کنید؟به خدا مردم باهوشن میفهمن دارید چیکار میکنید.شما طبق چی به این نتیجه رسیدید که همه ی کاربران خبر آنلاین واکنش تند داشتن نسبت به این مورد؟من از آدم خراب کردن بدم میاد.این کاریم که شما میکنید آدم خراب کنیه.
    • بی نام IR ۱۷:۳۵ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۹
      100 7
      آدم خراب کن چیه اگه پدر بزرگ خودت رفته بود اون برنامه مجری میگفت بگو بای بای یا یکم تیتان تاتان کن دوست نداشتی این مجری رو گیر می اوردی بدت از از خودش باهاش رفتار میکردی تشکر از خبر آنلاین که نگذاشت این موضوع از چشم مردم پنهان بمونه
  • بی نام A1 ۱۷:۰۶ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۹
    191 3
    کتک از نون شب واسه این بچه واجبتره.آخه تو کجا بزرگ شدی و کی تربیت کرده؟
  • مهدي A1 ۱۷:۰۷ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۹
    87 0
    اخه اين مجري كه با يه مجري ديگه وقتي شبكه يك بود يه سوتي بدتر داده بود چرا اجازه دادن بياد شبكه سه؟؟؟؟؟؟؟؟؟
  • بی نام EU ۱۷:۲۰ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۹
    68 0
    آخرشو خرابکاری کرد.
  • علی زمانی IR ۱۷:۲۵ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۹
    61 0
    آدم از هر طریق نباید معروف بشه
  • بی نام IR ۱۸:۰۶ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۹
    25 1
    کاش ویدئو شم میذاشتین
  • بی نام IR ۱۸:۰۶ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۹
    29 71
    وقتی مجری برنامه کودک برای یه برنامه بزرگسال میارن همین میشه دیگه. زنده باد سید علی ضیا
    • بی نام IR ۱۸:۴۴ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۹
      51 19
      همین ضیا هم با پارتی بازی اومده فکر کردی کیه ؟
    • بی نام A1 ۱۸:۵۶ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۹
      43 8
      منفی به تیکه دوم جملت
    • رهگذر FI ۰۸:۲۲ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۴
      4 5
      من کارای ایشون رو ندیدم اما مصاحبه با علی ضیا تو خندوانه رو که دیدم به خودم گفتم آخه آدم چقد میتونه مغرور باشه
  • وحید A1 ۱۸:۰۷ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۹
    18 50
    به نظرم نیت بدی نداشت الکی شلوغش کردین
  • بی نام IR ۱۸:۰۷ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۹
    112 1
    من که نمیشناسم این مجری رو .اما وقتی تو اخبار خبرنگار میره با اون طرز فجیعانه و مثل بازجو ها با متهم ها مصاحبه میکنه و جایگاه خبرنگار رو نمیدونه، این قبح شکسته میشه و هر کس هر جور دلش بخواد تو یه رسانه ی ملی صحبت میکنه. چه پزشک باسابقه باشد چه بی سواد متهم. در کل رسانه ی ملی مجری هاش یه مشت لات بی سراپا شده اند، مانند مجری های بیست و سی آقای یازرلو یاسر کار خانم رکوعی. اینقدر بی ادب هستند و با حالت لاتی صحبت میکنند آدم فکر میکند از چاله میدان آمده اند یک چادر هم انداخته اند سر مبارکشان برای شرعی کردن رفتار وقیحانه شان.
  • سینا IR ۱۸:۴۲ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۹
    44 0
    قیافه طرف رو ببینید متوجه میشید که از کجا اومده این بچه 20 و اندی ساله یه یک پزشک 94 ساله داره جوری صحبت میکنه انگار جاهاشون عوض شده متاسفم که بصورت کاملا خودجوش این مجری ها با بند پ راه پیدا میکنن به تلویزیون
  • بی نام A1 ۱۸:۵۴ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۹
    41 14
    بارها به طرفدارای استقلال هم به بدترین شکل توهین کرده و واقعا نمیفهمه که نصف محاطباش رو از دست میده
  • بی نام IR ۱۸:۵۹ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۹
    35 0
    باید این گونه مجریها راتحریم کرد ودر برنامه انها شرکت نکردوقتی احساس کند کسی برای انها تره هم خرد نمی کنددرست می شوند
  • بی نام A1 ۱۹:۵۵ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۹
    51 0
    ایشون قبلا برنامه کودک اجرا میکردن همونجا برن بهتره :
  • بی نام IR ۱۹:۵۶ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۹
    58 0
    ایشون باید بره با همون عروسک ململ برنامه اجرا کنه تا زمانی که بزرگ بشه
  • فاطمه A1 ۲۰:۰۶ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۹
    13 1
    همین مجری هاونحوه ی صحبت کردنشون شده الگوی نوجوان وجوونای کشور مون وحالا این شده بلای فرهنگ وادب ایرانی لهجه های من در اوردی و ادا اطوارهایی که مجری های کنونی د رایران رسم کرده اند ما را به ناکجا آباد خواهد برد.
  • بی نام RO ۲۰:۱۴ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۹
    15 2
    به نظر من در پاسخ به این جو بی ادبی مجریان تلویزیون کارشناسان و چهره های سرشناس نباید دعوت این گونه برنامه ها را بپذیرند.
  • سام A1 ۲۰:۵۵ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۹
    7 63
    خدایا ملت مارو از بیکاری نجات بده....هفتصد دفعه نگاه کردم هیچ بی حرمتی که به این پزشک بشه ندیدم.
    • الیمی A1 ۰۳:۲۷ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۰
      7 2
      اما من دیدم ... کاملا مشخص بود... در ضمن بیکار هم نیستم ... در یک برنامه هم که یک هفته پیش من می دیدم اگه اشتباه نکنم برنامه حذف و اضافه بود که مجری برنامه حسابی به دکتر بانکی بی احترامی کردند ...
    • بی نام IR ۰۵:۳۰ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۰
      11 1
      اگر چندین مرتبه نگاه کردی و چیزی متوجه نشدی یه تغییر اساسی باید توی ادبیات و تربیت خودت انجام بدی.یحتمل توام عین همین با گستاخی با بزرگتر از خودت رفتار میکنی
    • م.جواد A1 ۰۳:۲۷ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۱
      9 3
      آغا یعنی شما واقعا ۷۰۰دفعه فیلمو دیدی؟اخه گفتی ملت ،بیکاری،فلان......
  • حمید 0098 A1 ۰۳:۵۳ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۰
    3 31
    من هیچکدام از مجری های تلویزیون رو قبول ندارم جز آقای نظام اسلامی و اقبال واحدی بقیه همه یه جای کارشون میلنگه
  • سعید A1 ۰۵:۲۰ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۰
    3 15
    دیگه خیلی تند رفتین...منم با بعضی کارهاش موافق نیستم ولی نه دیگه اینجوری که شما گفتین..
  • امید GB ۱۷:۴۰ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۰
    10 1
    من برنامشو با یه استاد جغرافی که از کم آبی مینالید رو دیدم . واقعا مجریه شورشو درآورده بود
  • ارزو IR ۱۳:۵۹ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۲
    9 0
    من فقط میخوام یه مطلبوبگم اگربرنامه عید3ستاره رادیده باشیدمتوجه میشیدبرنامه ویتامین3به عنوان یکی ازستاره هاتوی20سال اخیرانتخاب شدبااجراعلی ضیانمیخوام بدونم کی ازعلی ضیاخوشش میادکی نمیادجون ایشون هم به عنوان یکی از3مجری هاانتخاب شدندوهرکسی برای خودش نظرش قابل احترامه من هم هوادارایشون نیستم فقط میخوام یه سوال بپرسم صداوسیماچرابرنامه ای بااون همه مخطابوبه این جارسوندعلی ضیاهرچی داش برای بزرگترش احترام قایل بود
  • علی IR ۱۰:۴۹ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۴
    10 0
    واقعانمیدونم چراعلی ضیاازاین برنامه رفت ولی میدونم حداقل احترام بزرگترشونگه میداشت ایناعادتشونه به جای اینکه برنامه هاروبهترکننبدترمیکنن
  • دانشجو A1 ۱۲:۵۲ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۶
    8 0
    زیادی پررو شده
  • صادق IR ۱۷:۵۹ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۲
    4 2
    این مجری تقصیر ندارد این بخاطر ضعف مدیریت میباشد انشاالله آبانماه ریس جدید صدا و سیما میآید و نان این مجری نما را آجر میکند دو دوره هرکاری دلشان خواست کردند اما دیگر دورانشان بسر آمده