عضو هیات رییسه مجلس شورای اسلامی معتقد است: هیچ استیضاح جدیدی در مجلس رقم نخواهد خورد.

علیرضا منادی سفیدان در گفت و گو با خبرآنلاین در مورد برخی از استیضاح های دیگر مطرح شده در مجلس شورای اسلامی توسط برخی از نمایندگان گفت: به نظر من استیضاح جدیدی در مجلس شورای اسلامی رقم نخواهد خورد.
وی تاکید کرد:البته باید این نکته را نیز از نظر دور نداشت که سوال از وزرا، تحقیق و تفحص از دولت موضوعی است که به صورت دائمی در مجلس هست و قرار نیست که متوقف شود چه به نتیجه استیضاح منجر شود و چه نشود .
نماینده مردم تبریز،آذر شهر، اسکو در مجلس شورای اسلامی در خصوص این که ایا فضای کلی مجلس استیضاح جدیدی را قبول خواهد کرد،گفت: مجلس وظیفه نظارت و قانونگذاری دارد و این مجلس، مجلسی پرکار و فعال است.
عضو فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت مجلس شورای اسلامی افزود: مسلم است که مجلس در وظیفه نظارتی خود باید سوال و استیضاح و تحقیق و تفحص کند که این بر هم زدن رابطه نیست. وقتی کار مجلس این است انجام وظیفه اش نباید کسی را مکدر کند.
این عضو هیات رییس مجلس شورای اسلامی با اشاره به این که دولت از استیضاح اخیر استقبال کرد و نظر و رای مجلس را نیز پس از استیضاح پذیرفت،خاطر نشان کرد:دولت نباید مسیر را برای رشد و افزایش تعداد استیضاح کنندگان فراهم کرده و باید در جهتی حرکت کند که این تعداد افزایش پیدا نکند.

/2727

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 373253

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 1 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • احمد IR ۰۸:۲۴ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۱
    16 0
    ببخشید شما برای استیضاح دلالیل بچه گانه خودرا دارید درضمن من فکر کنم در درک وظایفتان دچار اشتباهات عمده هستید . بعد هم چطورشده مجلس بعد از دولت احمدی نژاد یاد وظایفش افتاده آن زمان برای یک استیضاح جرات نداشتید حرکت کنید در مورد سوال از رییس جمهور هم که هر چه دلش خواست به شما گفت و مفتضح شدید. حافظه ملت قوی است .
  • بی نام IR ۱۴:۲۳ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۱
    9 0
    یعنی هر کاری مجلس میگه انجام بده؟