تسنیم نوشت:

عضو شورای مرکزی حزب مؤتلفه با بیان اینکه استیضاح ۵ وزیر، خبرسازی دروغ اصلاح‌طلبان افراطی برای تخریب روابط مجلس است، گفت: افراطیون اصلاح‌طلب نمی‌خواهند مجلس و دولت رابطه مطلوب داشته باشند.

حمیدرضا ترقی عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی با اشاره به جوسازی رسانه‌ای اصلاح‌طلبان افراطی درباره استیضاح 5 وزیر کابینه گفت: یکی از سیاست‌ها و استراتژی‌های اصلاح طلبان افراطی و فتنه‌گران ایجاد شکاف میان جبهه اصولگرایی در نحوه مواجه با دولت و همچنین اختلاف بین مجلس و دولت است.

او با بیان اینکه افراطیون اصلاح‌طلب در پشت پرده اختلاف بین مجلس و دولت هستند، گفت: وقتی نمایندگان مجلس خودشان می‌گویند فعلاً خبری از استیضاح جدید نیست و می‌خواهند با دولت تعامل کنند مشخص نیست چرا رسانه‌های اصلاح‌طلب به نمایندگی از نمایندگان مجلس مدعی می‌شوند که 5 استیضاح دیگر طراحی شده است؟

ترقی گفت: البته برخی‌ها می‌خواهند برخی وزرای دولت که مورد وثوق دولت نبوده‌اند از طریق استیضاح از کابینه خارج شوند تا هزینه آن به دوش اصولگرایان باشد که این امر هم نیازمند هوشیاری اصولگرایان است.

او در پایان با تاکید بر اینکه استیضاح حق قانونی نمایندگان است، گفت: اصولگرایان سیاسی کاری نمی‌کنند و در هر زمان که احساس کنند، حقی از مردم ضایع شده برای دفاع از حقوق مردم اقدام خواهند کرد.

 

23231

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 372705

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 4 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • من IR ۰۳:۰۵ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۹
    7 0
    ماهم جيگر
  • حسن A1 ۰۸:۴۷ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۹
    6 0
    خواهیم دید. معمولا هر چیزی رو که اصو لگرایان تکذیب کردند اتفاق افتاد
  • بی نام A1 ۰۷:۴۳ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۲
    4 0
    ضربه ای که شما اصولگرایان افراطی به رابطه دولت و مجلس و در کل به کشور زدید بی سابقه بود