ایسنا نوشت:‌

علی سرتیپی از فروش ۲۱۰ میلیونی «شهر موشها ۲» در دو روز اول اکرانش در تهران خبر داد و این فروش را یک رکورد بی‌سابقه دانست.

مدیرعامل فیلمیران در گفت‌وگو با ایسنا گفت: «شهر موشها ۲» شب گذشته ۶ شهریور ماه، ۱۳۵ میلیون در تهران و ۷۵ میلیون چهارشنبه در تهران فروخته است که این استقبال بی‌سابقه‌ای است.

وی همچنین مطرح کرد: اکران شهرستان‌های آن به طور کامل ظرف امروز و فردا آغاز می‌شود، به همین دلیل آمار دقیق فروش را برای شهرستان‌ها در روزهای آینده اعلام خواهیم کرد.

به گفته سرتیپی تمام سینماها از جمله آزادی‌، ملت به سانس فوق العاده رسیدند و تمام سالن‌ها از جمهوری به بالا در همه سانس‌ها پُر بودند.

او همچنین اظهار امیدواری کرد: سینماهای پایین‌تر از جمهوری ظرف امروز و فردا به شرایط فوق‌العاده برسند.

به گفته سرتیپی کل فروش سینما «قدس» در روز پنجشنبه ۸ میلیون بوده که برای این سینما که در آستانه تعطیلی بوده، رقم خیلی خوب است.

او گفت: مردم از فیلم خوششان آمده و با آن در طول فیلم همراهی می‌کنند، پیش‌بینی می‌کنیم با توجه به این روند هر روز استقبال گرم‌تر شود.

سرتیپی همچنین درباره تعداد سینماهای شهر موشها ۲ به کارگردانی مرضیه برومند توضیح داد: در مجموعه ما ۲۴ سالن سینما در تهران داریم و تبلیغات خیلی خاص تلویزیونی هم نداریم و مانند بقیه فیلم‌ها هستیم و بیشتر در فضای مجازی تبلیغات داریم.

این تهیه‌کننده همچنین پیش بینی کرد: شهر موشها ۲ نقطه عطفی در سینمای ایران و سینمای کودک شود.

 

17503

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 372537

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 7 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 4
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • مسعود A1 ۰۹:۱۳ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۷
    35 1
    کلاه قرمزی و پسر خاله هم رکورد دار فروش هستن، جالبه که مردم از فیلمهای عروسکی بیشتر استقبال میکنن تا فیلمهای سینمایی بی محتوا و اعصاب خوردکن
    • ایرانی عاشق وطن IR ۱۲:۱۲ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۷
      15 0
      میدونین چرا ؟؟؟ چون مردم از دنیای بزرگیشون خسته شدن و آرامش و هیجان و شادی واقعی رو تو دنیای کودکیشون جا گذاشتن و حالا به فیلم هایی که جنبه تجدید خاطرات رو داره بیشتر رو میارن تا فیلمهایی که گرفتاری و مشکلات الانشونو به نمایش گذاشته . منم یکی از این مردمم خانم برومند خیلی دوست دارم
  • علی.ف IR ۰۹:۲۲ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۷
    34 1
    خدا رو شکر ....تبریک به مرضیه خانوم برومند .....
  • حبیب IR ۰۶:۲۱ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۸
    1 6
    کاش این امار درست بود همه اش در راستای ایجاد موج وتبلیغات است مثلا سینمای نمایش دهنده در کرمان 50 تا تماشاچی نداشت