نسیم آنلاین نوشت:

تصویربرداری فیلم تلویزیونی "سلام مامان" به کارگردانی اصغر توسلی با بازی دو بازیگر در منطقه ولنجک تهران آغاز شد؛ این مجموعه برای پخش از شبکه دو آماده می‌شود.

"سلام مامان" درباره مرد جوانی است که با وجود پسری 8 ساله همسر خود را از دست داده و قصد تجدید فراش دارد. اما فرزندش حاضر به پذیرفتن این مسئله نیست.
محسن پیریایی تهیه کنندگی این تله فیلم را که در گروه فیلم های تلویزیونی شبکه دو تهیه می شود بر عهده دارد. 

خانه ای حوالی ولنجک لوکیشنی است که در آن علیرضا جلالی تبار و ستاره اسکندری جلوی دوربین رفتند. این دو بازیگر نقش شخصیت های اصلی قصه لیلا و مرتضی را بر عهده دارند.فیلمنامه این تله را آزاده محسنی نوشته و از دیگر بازیگران آن می توان به رابعه مدنی، صحرا فتحی، بابک الحاقی، ندا تهرانی، ابوالحسن علی محمدی ، یزدان آخوندی و ملیکا پارسا -بازیگران خردسال - اشاره کرد.

سایر عواملی که در تولید فیلم سلام مامان نقش دارند می توان به غلامرضا آرادی مدیر تصویربرداری، فرخ فدایی مدیر صدا برداری، ندا غفاری برنامه ریز و دستیار کارگردان، فرانک شریفیان طراح صحنه و لباس ، حجت بابایی و مریم خوشحال طراح و اجرای گریم، غزل عبدلی منشی صحنه، حسین احمدی تدوین و مشاور کارگردان، امیرشمس الدین حشمت آزاد مدیر تولید، سیدمهدی منیری مدیر تولید، حسن حجگذار مشاور تولید، آریا توسلی عکاس اشاره کرد.

گروه فیلم های تلویزیونی شبکه دو حداقل 20 اثر تلویزیونی را در دستور کار قرار داده، «سلام مامان»، «مادرم زهرا»، «هدیه به یاد ماندنی»، «رسم رفاقت»، «معصومانه در خواب» و .. از آثاری هستند که تا پایان امسال برای پخش از آنتن شبکه دو تولید می شوند.

 

23231

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 372264

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 2 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام RO ۰۶:۳۰ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۶
    0 1
    ستاره جان خدايي عالي هستي.