ایسنا نوشت:

طبق تحقیقات جدید چنان‌چه از مرورگر گوگل کروم در سیستم عامل ویندوز خود استفاده می‌کنید حتما در ادامه کار با این مرورگر دچار کمبود شارژ باتری لپ‌تاپ و تمام شدن آن به فاصله زمانی کمی خواهید شد و باید در روز چندین بار لپ تاپ خود را شارژ کنید.

طبق آمارها استفاده از این مرورگر باعث می‌شود که پردازنده شما به جای پردازش مثلا ۶۰ برنامه در واحد زمان، به پردازش ۱۰۰۰ برنامه بپردازد که در نتیجه پردازنده شما بیشتر درگیر می‌کند و این موضوع باعث شده که عمر باتری لپ تاپ شما کوتاه شود.

طبق اعلام Forbes contributor این نقص ناشی از ضعف سیستم عامل ویندوز است و متخصصان شرکت مایکروسافت را مقصر این مشکل می‌داند چرا که یک برنامه ساده توانسته کنترل و مدیریت سیستم عامل روی باتری لپ تاپ را از بین ببرد.

مایکروسافت و گوگل تاکنون برای این مشکل چاره‌ای پیدا نکرده‌اند و باید منتظر واکنش‌های این دو شرکت درباره این واقعه باشیم.

 

23503

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 366598

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام A1 ۰۷:۲۴ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۱
    20 6
    فقط فایرفاکس
    • بی نام A1 ۰۷:۰۱ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۲
      11 8
      فقط کروم بقیه اصلا مرورگر حساب نمیشن
  • بی نام A1 ۰۸:۱۶ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۱
    17 4
    این حرف که ضعف از سیستم عامله که اجازه کنترل یک برنامه روی سیستم رو میده حرف مسخره‌ایه. هر برنامه‌ای که محاسبات زیادی بکنه و از پردازنده و کارت گرافیکی استفاده کنه باتری رو خالی میکنه. سیستم عامل که نمیتونه به بهانه‌ی حفظ باتری امکانات سیستم رو در اختیار برنامه‌ها قرار نده، تصمیم گیری در این مورد با کاربره.