بررسی روایات دائره المعارف مشهور شیعه / گردهمایی بانوان برای تحکیم خانواده در سرچشمه

مجموعه فرهنگی شهدای انقلاب اسلامی«سرچشمه»، 2 برنامه دینی و فرهنگی جدید را از اردیبهشت ماه آغاز می کند.

به گزارش خبرآنلاین مجموعه فرهنگی سرچشمه در ادامه برنامه های دینی و فرهنگی خود "درس هایی از بحارالانوار" و "سلسله همایش های تحکیم خانواده" را در اردیبهشت ماه برگزار می کند.

بررسی روایات دائره المعارف بزرگ شیعه

مجموعه درس هایی از بحارالانوار از ابتدای این دائرة المعارف بزرگ روایی و مشهور شیعه آغاز شده و روایات مهم آن به صورت خلاصه بررسی می شود. شرح و توضیح روایات نیز بر عهده حجت الاسلام و المسلمین محمد جواد محمدی گلپایگانی، عضو هیات علمی دانشگاه تهران است.

"درس هایی از بحارالانوار" از 4 اردیبهشت، پنج شنبه هر هفته ساعت ۱۸:۳۰ برگزار می شود که حضور در این کلاس برای همه علاقه مندان آزاد است.

همایش های تحکیم خانواده برای بانوان

"سلسله همایش‌های تحکیم خانواده" برنامه دیگری از مجموعه فرهنگی سرچشمه است که ویژه بانوان درنظر گرفته شده است.

این همایش ها از 3 اردیبهشت، چهارشنبه ها ساعت 8:00 الی 10:00 آغاز شده و به مدت 7 هفته ادامه خواهد داشت. علاقه مندان برای کسب اطلاعات بیشتر و نحوه حضور در این برنامه می توانند با شماره 35024000 تماس بگیرند.

جلسات محفل انس با قرآن، شرح و تفسیر نهج البلاغه، شرح صحیفه مبارکه سجادیه، شرح و تفسیر روایات کلیدی تربیتی از دیگر برنامه های مجموعه فرهنگی سرچشمه است که پیش از این آغاز شده و همچنان ادامه دارد.

علاقه مندان برای حضور در برنامه های این مجموعه فرهنگی می توانند به آدرس میدان بهارستان نرسیده به چهارراه سرچشمه، خیابان شهید صیرفی پور، مجموعه فرهنگی شهدای انقلاب اسلامی«سرچشمه» مراجعه کنند.

/6262

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 350962

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =