تشریح برنامه های ستاد بزرگداشت استاد مطهری در سی و پنجمین سالروز شهادت

رئیس ستاد بزرگداشت سی و پنجمین سالروز شهادت استاد مطهری از برگزاری جشنواره الکترونیکی پیشوای مرتضی خبر داد.

به گزارش خبرآنلاین، محمدرضا جعفری جلوه، رئیس ستاد بزرگداشت سی و پنجمین سالروز شهادت استاد مطهری در نشست خبری امروز فعالیت های انجام شده در این ستاد را تشریح کرد.

وی برگزاری جشنواره الکترونیکی پیشوای مرتضی در بخش های مختلف کتابخوانی، وبلاگ نویسی و تولید کلیپ صوتی و تصویری را مهم ترین برنامه ستاد بزرگداشت شهید مطهری عنوان کرد که در آن از ظرفیت های فضای مجازی و فناوری های نوین در این زمینه استفاده می شود.

ستاد بزرگداشت شعار "مطهری و وحدت اسلامی" را برای امسال برگزیده است که علت این انتخاب به گفته جعفری جلوه، تاکید فراوان شهید مطهری بر مساله وحدت میان مسلمانان، نیاز مبرم امروز جهان اسلام به ترویج گفتمان وحدت و تاکید مکرر مقام معظم رهبری بر این مساله است.

جعفری جلوه همچنین درباره سریال و مستند سازی با موضوع افکار شهید مطهری از ساخت مستندی با نام "با شهید مطهری در شرق و غرب عالم" توسط بنیاد شهید مطهری خبر داد که در آن نقش شهید مطهری در میان متفکران اندونزی مورد بررسی قرار می گیرد. وی همچنین از خبرهای خوش در آینده نزدیک درباره ساخت سریال شهید مطهری با همکاری صدا و سیما خبر داد.

در ادامه این نشست بهروز اثباتی، دبیر ستاد بزرگداشت و معاون فرهنگی بنیاد شهید مطهری، فعالیت های رسانه ای در رسانه های مکتوب و رسانه های تصویری و پیوند سالروز بزرگداشت با فعالیت های هنری هنرمندان را از محورهای اساسی در برگزاری بزرگداشت برشمرد.

وی از برگزاری دومین جشنواره تجسمی در 15 اردیبهشت ماه امسال و حضور جوانان هنرمند در این جشنواره خبر داد که افکار شهید مطهری را در قالب های تجسمی ترسیم کرده اند.

/6262

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 350706

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 3 =