آشنایی با زبان های ایلامی و تاریخ و فرهنگ هخامنشی

مرکز دایره المعارف بزرگ اسلامی، کارگاه آموزشی «هخامنشیان - ایلامیان: تاریخ، فرهنگ و زبان» را برگزار می کند.

به گزارش خبرآنلاین کارگاه آموزشی «هخامنشیان - ایلامیان: تاریخ، فرهنگ و زبان» از تاریخ 22 الی 31 اردیبهشت ماه با دبیری دکتر محمود جعفری دهقی در مرکز دایره المعارف بزرگ اسلامی برگزار می شود.

هدف از اجرای این دوره فشرده، آشنایی دانشجویان رشته های باستان شناسی، فرهنگ و زبان های باستانی و تاریخ ایران باستان با زبان های ایلامی، فارسی باستان، تاریخ و فرهنگ هخامنشی عنوان شده و «ایلامی هخامنشی و کتیبه بیستون»، «خوانش برخی اسناد بایگانی تخت جمشید»، «سکه شناسی هخامنشی» و «کتیبه داریوش در بیستون» عناوین دروس کارگاه معرفی شده است.

پروفسور ووتر هنکلمن، دکتر حسن رضایی باغ بیدی، پرفسور کارلو چرتی و دکتر محمود جعفری دهقی مدرسان این کارگاه ده روزه خواهند بود و در پایان دوره گواهی شرکت در کارگاه ارائه خواهد شد.

علاقه مندان شرکت در این کلاس ها تا 20 اردیبهشت ماه فرصت دارند کارت یا گواهی دانشجویی یا فارغ التحصیلی خود را در یکی از رشته های باستان شناسی، فرهنگ و زبان های باستانی و تاریخ ایران باستان به همراه فیش بانکی مبلغ یکصد هزار تومان بابت هزینه ثبت نام به حساب سپهر شماره 0101769458003 بانک صادرات جماران کد 1548 به نام مرکز دایرة المعارف بزرگ اسلامی به نشانی mdehaghi@ut.ac.ir ارسال کنند.

/6262

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 350704

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 2 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام IR ۱۳:۳۸ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۱
    13 7
    لطفا تصحیح شود عیلام است نه ایلام
  • میمنت4 A1 ۱۶:۵۵ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۱
    6 1
    ایکاش کتیبه کوروش هم درست و علمی ترجمه بشه