ایسنا نوشت:

قائم مقام وزیر کشور با اشاره به دیدگاه دولت در قبال احزاب، گفت: نگاه دولت چه به احزاب اصلاح‌طلب و چه به احزاب اصولگرا، مثبت است.

حسینعلی امیری در مورد آخرین وضعیت فعالیت احزاب جبهه مشارکت و سازمان مجاهدین انقلاب اسلامی، گفت: نگاه دولت به احزاب اصلاح‌طلب و اصولگرا مثبت است و دولت معتقد است که احزاب در کشور می‌توانند نقش‌آفرینی مثبت و مناسبی داشته باشند.

او با تاکید بر ضرورت فعالیت احزاب در چارچوب قانون اساسی، گفت: هر حزبی که در چارچوب قوانین فعالیت کند، مورد حمایت قرار می‌گیرد.

امیری ادامه داد: دو حزب مذکور باید مشکل خود را با قوه قضائیه برطرف کنند و اگر این امر اتفاق افتاد، مانند سایر احزابی که از حمایت دولت برخوردار هستند مورد حمایت قرار خواهند گرفت. بنابراین موضوع این حزب ارتباطی به دستگاه اجرایی ندارد و مشکل آنها با دستگاه قضایی است.

قائم مقام وزیر کشور با بیان اینکه "وزارت کشور با دو حکم قضایی در ارتباط با دو حزب مشارکت و سازمان مجاهدین روبروست"، گفت: قوه مجریه تکلیف به اجرای قانون و احکام دادگاه‌ها دارد. اگر این دو حزب در مورد روند دادگاه و نحوه صدور حکم یا رسیدگی به اعتراض، اعتراضی دارند باید به قوه قضائیه و مراجع ذی‌صلاح مراجعه و موضوع خود را پیگیری کنند.


17231

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 350114

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 3 =