سایت فدراسیون وزنه برداری نوشت:سهراب مرادی یکی از ستاره های غایب در مسابقات جهانی آمریکا است.

تیم ملی وزنه برداری کشورمان امروز و در دسته 94 کیلوگرم اگرچه تا لحظاتی دیگر علی هاشمی ملی پوش ایلامی خود را در مصاف با رقبای جهانی اش روی تخته رویت می کند،اما هاشمی وزنه بردار جوانی است که تا کنون تجربه جهانی شدن را در کارنامه ورزشی اش نداشته. ملی پوش 94 کیلویی ایران اگرچه وزنه برداری جسور و جنگنده است،اما رقبای قزاق و روس او سالها است عنواندار جهانی و المپیک هستند و برای کسب مدال های ارزشمند این وزن سرودست می شکنند.

این درحالی است که ما بجز هاشمی، سهراب مرادی را هم داشتیم. سهرابی که بعد از پایان دوره محرومیتش آنقدر آماده و سرحال بود که تا همین چند روز پیش حتی در سالن تمرینی جرج بروان هیوستن با حمله به رکورد دنیا به همه حاضرین ثابت کرد که اگر پدرخوانده وزنه برداری دنیا حق او را دردوئل جهانی ناحق نمی کرد به جرات می توان گفت هیچ وزنه برداری دردسته 94 کیلوگرم توان رقابت و رزم با سهراب ایران زمین را نداشت.

داستان بازنشستگی و عدم صدور مجوز برای سهراب مرادی ملی پوش شایسته کشورمان هرچه بود ، تمام شد تا قهرمان بدشانس و غیور مرد ایل بختیاری نتواند پرده پایانی رزمش را روی استیج سالن جرج براون هیوستن تکمیل کند.آیان به او و کاروان ایران مجوز رزم سهراب را نداد تا ما امروزفقط علی هاشمی دیگر دلاور وزنه برداری کشورمان را روی تخته مسابقه داشته باشیم.

سهراب امروز بجای رزم درجایگاه تماشاچیان می نشیند تا نظاره گر بازی پشت پرده سیاستمدارهای دنیای وزنه برداری باشد با زندگی ورزشی و حرفه ای اش.امیدواریم علی هاشمی دلاور مرد ایلامی کشورمان که تنها در کارنامه ورزشی اش حضور دررقابتهای آسیایی 2015 تایلند را درک کرده بتواند جای خالی سهراب را دررزم با سلاطین 94 کیلویی دنیا به نیکی پر کند.

 

251 43

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 482812

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 0 =