کاندیدای کره ای فیفا از خجالت بلاتر در آمد/آدمخواری که به والدین خودش هم رحم نمیکند

برای انتخابات بعدی فیفا میشل پلاتینی رئیس یوفا اولین کسی بود که برای جانشینی بلاتر کاندید شد.

احسان خراسانی - خبرگزاری خبرآنلاین؛نفر بعدی که برای رقابت با او پا به میدان گذاشته " چونگ مونگ جون " از کره جنوبی است. کسی که نیامده حمله تندی به بلاتر کرده است.

فساد به وجود آمده در دوران ریاست پیرمرد سوییسی همه را موظف کرده تا برای نجات فوتبال اقدام کنند. این فرآیند از میشل پلاتینی شروع شده و حالا به نفر دوم لیست یعنی چونگ مونگ جون رسیده است.
اظهارات این کاندید کره ای سر و صدای زیادی به پا کرده است. شاید انتقاد از عملکرد غیر قابل دفاع ریاست بلاتر طبیعی باشد ولی رقیب پلاتینی با چاشنی توهین بلاتر را زیر سوال برده است.
او در مصاحبه خود اعلام کرده : " بلاتر مانند موجود آدمخواری است که حتی پدر و مادر خود را هم میخورد و سپس مانند یک کودک یتیم گریه میکند. او غیر از خودش همه را سرزنش میکند و مقصر میداند.! "
چونگ مونگ جون در ادامه صحبت خود با سایت bbc گفته : " بازسازی معنی دار فیفا برای پلاتینی بسیار سخت خواهد بود. او از حمایت های مسئولان گذشته فیفا لذت میبرد و استفاده میکند. پلاتینی شخص خوبی برای فوتبال است. اما او چگونه میتواند رئیسی خوب برای فیفا باشد؟ من فکر نمیکنم او بتواند در کار خود موفق باشد. چرا که محصول پشت میز نشینان قبلی است ".
گزینه جانشینی بلاتر متعد شده است تغییرات زیادی در ساختار فیفا به وجود بیاورد. او اصرار دارد خود را به عنوان فردی معرفی کند که دنبال شفاف سازی و از بین بردن فساد است.
او اظهار داشت : " اگر من انتخاب شوم ، به دنبال پشت میز نشستن و لذت بردن از سمت خود نیستم. بلکه تنها هدفم به وجود آوردن تغییرات است."
انتخابات بعدی فیفا در تاریخ 26 فوریه 2016 برگزار خواهد شد. 

 

251 41

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 441434

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 1 =