دوباره شایعه جدایی کروش از تیم ملی؛ به نظر می رسد این بار باید خبر را جدی گرفت.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ تیمی سراغ او آمده که پیش از این هم مشتری اش بود؛ مکزیک. احتمالا کسی نمی داند مکزیکی ها قبل از جام جهانی برزیل هم به دنبال کارلوس بودند. اگر پای تعهد وسط نبود، در برزیل کروش به جای ایران، روی نیمکت آزتک ها می نشست. وقتی این تیم به پلی آف رفت و سرمربی اش برکنار شد، مکزیکی ها سریعا سراغ کارلوس آمدند. به او پیشنهاد رسمی دادند تا روی نیمکت شان بنشیند اما کارلوس کروش گفت: «من به ایران تعهد دارم و همین جا می مانم.» مکزیک بدون کروش به پلی آف رفت و توانست به جام جهانی صعود کند.
حالا بیشتر از یک سال از آن روزها گذشته و مکزیکی ها دوباره سراغ کارلوس آمده اند. با وجود قهرمانی در گلدن کاپ، سران فوتبال مکزیک از عملکرد مربی شان رضایت ندارند و احتمالا طی روزهای آینده میگوئل هررا را برکنار خواهند کرد. حالا دوباره مکزیکی ها به یاد کارلوس کروش افتاده اند و او را می خواهند؛ همکاری خوبی که می تواند به نفع دو طرف باشد. کروش حداقل از شرایط نابسامان فوتبال ایران دور می شود و به جایی می رود که فوتبالش در دنیا حرف هایی برای گفتن دارد. از طرفی مکزیکی ها مربی با تجربه ای را جذب می کنند که در جام جهانی با ایران نشان داد هنوز حرف های زیادی دارد.
این بار به نظر می رسد دیگر کروش مثل گذشته پاسخ مکزیکی ها را ندهد، اینکه تعهد دارد و می خواهد بماند. حالا همه چیز عوض شده است. مشکلات موجود بین وزارت ورزش و فدراسیون فوتبال لاینحل به نظر می رسد. این مشکلات به قدری عدیده است که وزیر و معاون هایش حتی برای مراسم بهترین های سال فوتبال ایران، حضور نداشتند تا به نوعی نارضایتی خود را از مدیریت فدراسیون فوتبال نشان دهند. کروش می گوید: «راستش هیچ چیز عوض نشده است و ما همچنان مشکلات قدیمی را داریم.»
چه کسی در خاطر دارد که مرد مبارز تیم ملی در طول 5 سال گذشته اینقدر چهره بازنده ها را بگیرد؟ کروش در سال های حضور در ایران اینقدر پیر شده که حالا طاقت مشکلات را نداشته باشد و برای اولین بار نزدیک به 2 ماه از فوتبال ایران دور باشد. کروش 7 ماه از فدراسیون فوتبال هم حقوق نگرفته و به سادگی می تواند قراردادش را فسخ کند. وقتی تعهدات به او هم عملی نشده، احتمال پاسخ مثبت این مربی به مکزیکی ها قوت گرفته است. کروش دیگر آن مرد مبارزی نیست که بایستد و با مشکلات بجنگد. می توان در تک تک جملات او اثر این خستگی را دید. در 5 سال گذشته مشکلات مالی تیم ملی، لغو اردوها و همچنین ناهماهنگی ها کروش را آزار داد با این حال هیچگاه از مبارزه عقب نشینی نکرد. وقتی در بازی برگشت ازبکستان باخت و خیلی ها او را تحت فشار گذاشتند تا برود، در تیم ملی ماند و در نهایت ایران را با آن برد تاریخی مقابل کره جنوبی به جام جهانی برد. اما کروش این روزها از وضعیت موجود خسته شده است. اینکه تیم ملی همچنان قربانی اختلافات وزارت ورزش و فدراسیون فوتبال می شود و امکانات خوبی در اختیار ایران قرار نمی گیرد.
آیا این بار جدایی کروش جدی تر از همیشه است؟ آیا مکزیکی ها می توانند سرمربی ایران را جذب کنند؟ آنچه پیداست، کروش برای فسخ قرارداد مشکلی ندارد. طبق قرارداد او اگر 6 ماه حقوقش را نگیرد می تواند فسخ کند. آیا کفاشیان می تواند دوباره با تیزهوشی مدیریتی خود کروش را نگه دارد و یا اینکه اتفاقات تازه تری می افتد؟
43 43

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 440850

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 3 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 67
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • ای بابا IR ۰۳:۳۰ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۷
    5 5
    حالا بره که بره، دیگه از این فوتبال چی مونده. خیلی خوشبینانه یک تیم درجه دو هستیم. در ضمن کروش هم کار خاصی نکرده.بهترین راه جمع کردن فوتبال بدرد نخور این مملکته....همچین گفتی جدی بگیریم، گفتم پس چی شده
  • بی نام A1 ۰۳:۳۲ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۷
    4 2
    به نظرم رفتنش الان دیگه بهتر از موندنشه متاسفانه شرایط جوری پیش رفته که دیگه ایشون نمی تونه تغییر خاصی رو ایجاد کنه
  • مهرداد A1 ۰۳:۳۶ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۷
    4 0
    این کفاشیان و بردارند همه چیز درست میشه
  • بی نام IR ۰۳:۴۱ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۷
    5 1
    چرا اینقدر کیروش رو بزرگ میکنید.باز چی شده که واسش دارید مشتری خیالی جور میکنید.با پولی که ما به کیروش دادیم ایشون باید روزی هزار بار به درگاه خدا شکر کنه.وقتی نه خوب بازی میکنیم و قراره مقابل ترکمنستان هم نتیجه نگیریم یه مربی قیمت پایین هم میتونه همین کارارو بکنه.
  • مهدی IR ۰۳:۴۱ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۷
    4 0
    شما وکیل کروش هستید ؟پیر شده است ؟یارو 7 ماه تو بهترین جای خوش اب و هوا با پول مردم بدبخت ایران خوش گذرانی میکنه و از جام جهانی یک امتیاز و تو جام ملت ها حذف میشه براحتی ...بعد پیر شده
  • بی نام IR ۰۳:۵۸ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۷
    6 1
    همیشه در سفر ، خرداد رفته شهریور بر می گرده . یک چاه نفت هم که به اسمش شده
  • بی نام IR ۰۴:۰۴ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۷
    5 1
    بره بابا. اینم پدر ما رو در آورد. به جای اینکه با تیم کار کنه همش تهدید میکنه
  • بی نام IR ۰۴:۰۵ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۷
    4 0
    هیچ جا نمیره تازه راه پول درآوردن ویاد گرفته و داره,از ما سوازی می گیره.
  • alio A1 ۰۴:۰۹ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۷
    1 3
    از فدراسیون و به خصوص وزارت ورزش هیچکس دل خوشی نداره
  • hadi A1 ۰۴:۰۹ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۷
    2 1
    تقصیره قلعه نوییه
  • بی نام A1 ۰۴:۱۹ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۷
    1 4
    خدا لعنت کنه این مردان بی کفایت رو که کیروش رو واقعا پیر کردن
  • رضا RO ۰۴:۳۵ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۷
    5 0
    یعنی آفرین به فدراسیون یا این قراداد بستن و کنترل کارمنداش ، آقای کیروش بعد هر مسابقه که چند ماه نیستش بعدش یه تیم خواستارشه بعدش با کلی ناز میاد یه تیم جمع میکنه می بازه همه هم تشویقش میکنن که با قدرت باختیم . اخه این چه تیم داریه ؟
  • بی نام IR ۰۴:۳۸ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۷
    4 0
    خبرآنلاین اینقدر برای کیروش شانتاژ خبری نکن قطر و امارات هم این مربی را نمی خواهند لااقل با این قیمتی که دارد چه رسد به مکزیک
  • بی نام IR ۰۴:۴۱ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۷
    1 2
    ماندن در این فوتبال بی در و پیکر و بی برنامه یعنی جهالت...
  • ایرانی.. A1 ۰۴:۴۹ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۷
    3 0
    سلام اینکه همه ما ایرانی ها به کی روش بخاطر شخصیتی که به تیم ملی داد علاقه داریم شکی نیست و در واقع اکثر فوتبال دوستان کی روش را دوس دارند...ولی طرفداری یک جانبه خبر انلاین و خبر ورشی از کی روش بد جور تو ذوق میزنه..هر وقت انتقادی به ایشون وارد میشه شما سریع یک تیتر میزنید که فلان کشور کی روش را میخاهد...واقعا دلیل این کاراتون چیه؟ مردم را به چه دیدی می بینید...کی روش الان ۲ ماهه ایران نیست بنابراین با اینکه بهش علاقه دارم و لی بهش نقد هم وارد....شما رسالت خودتون را انجام بدید...خیلی کارتون جهت داره...بهش فکر کنید چون مردم هم هواسشون به تیترها وخبرهای شما هست..
  • بی نام A1 ۰۴:۵۵ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۷
    4 0
    خسته شدیم از این همه خبر تکراری آقای کیروش مرد باش و دیگه بر نگرد چقدر تهدید میکنی و منت میذاری؟؟
  • بی نام A1 ۰۴:۵۶ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۷
    3 0
    اه اينم ديگه شورشو در اورده هر روز اشوه مياد كه ميخواد بره برو خدا بهمراهت
  • بی نام A1 ۰۵:۰۲ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۷
    3 0
    شما باز دوباره دارين شلوغش ميكنين، همش لكيه
  • soroush IR ۰۵:۰۲ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۷
    3 0
    من واقعاً واسم جایه سواله چرا گروه ورزشی خبرآنلاین و خبر ورزشی و برنامه نود انقدر سنگ کیروش رو به سینه می زنند تیتر روزنامه امروز ایران ورزشی رو هم بخونید و به حاله مردم و خودتون تاسف بخورید:144 روز مرخصی در سال و 201 روز خارج از ایران بله اینه آقای کیروش حاضرم قسم بخورم کیروش هیچ مشتری حتی درجه چهارم تو دنیا نداره فقط نمی دونم خبر ورزشی این مشتریارو از کجا واسش جور میکنه البته هر موقع صحبت از رفتن کیروش میشه شما رو ارجاع میدم به بعد از جام جهانی و تیتر خبر ورزشی مبنی بر در خواست آفریقای جنوبی از کیروش برای سرمربیگری1 ایشالله که چاپ کنی
  • بی نام A1 ۰۵:۰۲ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۷
    2 0
    واقعا این اخبار شبیه بازار گرمیه چه برای کیروش چه برای خبرگزاری ها مگه کیروش قرارداد نداره چطوره که هر سال یه کشور میآد باهاش مذاکره میکنه ؟ مگه اینکار تخلف نیست ؟ اگه نمیتونه به پیشنهاد های دیگه نه بگه خوب بذارید بره . چرا جلوی پیشرفتش رو میگیرید.
  • گرانترين مربي تاريخ ايران IR ۰۵:۰۴ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۷
    3 0
    البته شما اين خبر رو خيلي جدي بگيريد چون اگه بره يكي از مشتريان پروپاقرصتون رو از دست ميديد،پولي كه كيروش ميده كجا منصوريان و بقيه كجا،تا دير نشده دوباره براش كمپين تشكيل بديد.
  • محمد IR ۰۵:۱۱ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۷
    2 1
    شروع سرمربيگري در65سالگي يعني طرف يه بازنده است كسي كه تا65سالگي قيف چين و لباس جمع كن بوده قطعا سرمربي موفقي نيست،خدا نگذره از دلالايي كه كيروش رو به ما انداختن وگرنه كسي اسم كيروش رو هم نشنيده بود حتي فردوسي پور نميدونست كيروشه يا كوئيروزه،خيلي دوست دارم ببينم جاي ديگه چقدر بهش حقوق و مزاياي معاف از ماليات ميدن و باختهاي عجيبش به تيمهاي بسيار ضعيف رو چقدر تحمل ميكنن.
  • كيروش مافيايي IR ۰۵:۱۴ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۷
    2 0
    سالي5ميليون دلار رو ريختيم توي جوب بدون اينكه فايده اي داشته باشه،5سال سرمربي ايران بود چي بدست آورديم بجز باختهاي فاجعه بار و ميليونها دلار معاف از ماليات كه به كيروش جان داديم تا مرخصي بره و كيف كنه؟فوتبال الان ما از 5سال پيش كه كيروش نبود خيلي قويتر شده؟
  • احسان A1 ۰۵:۲۸ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۷
    2 1
    آقای روحانی شما رئیس جمهوری این چه وضع ورزش و مخصوصا فوتباله؟ چرا مدیران کارامد تر و همدل تر و کار بلد تر نمیارید تو ورزش؟
  • محمد IR ۰۵:۲۹ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۷
    2 0
    امیدواریم که خبر جدی باشه. خسته شدیم از بس برای ایران طاقچه بالا گذاشته. آقای کی روش، مگه از روز اول که اومدی مربی ایران شدی وضعیت ایران رو نمی دونستی که حالا ناز می کنی؟ برو به سلامت. موفق باشی
  • سعید A1 ۰۵:۳۱ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۷
    0 3
    کیروش میره و باید بره ..اصولا ما چیمون درسته که سرمربی تیم ملیمون درست باشه ...بزار بره یه جای آروم استراحت کنه با خیال راحت تیم ببنده برای جام جهانی .. به سلامت مردی که افتخار و غرور رو دوباره یادمون آوردی
  • بی نام IR ۰۵:۳۴ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۷
    3 1
    به جهنم که می رود
  • سامان A1 ۰۵:۴۶ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۷
    1 2
    صد افسوس مانند هزاران افسوس دیگری که در این مملکت می خوریم...
  • بی نام A1 ۰۵:۴۶ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۷
    2 0
    تا وقتی گودرزی و کفاشیان هستن وضع همینه که هست...واقعا بازی کردن با اعصاب نداشته ی مردم تا کی؟؟
  • محمد IR ۰۵:۴۸ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۷
    3 1
    جهندم
  • بی نام IR ۰۵:۵۱ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۷
    3 0
    من موندم چرا هر پیشنهادی برا کروش میاد قبل ازهمه خبر آنلاین ميفهمه؟
  • بی نام IR ۰۵:۵۳ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۷
    0 1
    نویسنده این متن خواهان رفتن کیروش هست. کاملا مشخصه
  • محسن A1 ۰۶:۰۱ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۷
    2 0
    تا جایی که من یادمه از روز اولی که کیروش اومده این حرفها بوده ولی همش شایعه و بازارگرمی شما رسانه ها بوده. ضمن اینکه کیروش هم بره اتفاقی نخواهد افتاد.
  • فرزین IR ۰۶:۰۱ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۷
    1 2
    دست از سرش بردارین بزارین بره دیگه چی از جون بنده خدا میخواین؟ این فوتبال بدرد امثال حاج مایلی میخوره نه کارلوس کی روش.
  • آرشیتکت IR ۰۶:۰۶ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۷
    0 2
    متاسفم که فوتبالمون در این حد نابسامان هستش . من از طرفداران کروش هستم اما داره خودشو هدر میده تو ایران . بعدها می بینید که چقدر حسرت این مربی رو خواهیم خورد و افسوس که نتونستیم و نخواستیم که شرایط کاری مناسبی رو براش مهیا کنیم .
  • بی نام A1 ۰۶:۰۷ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۷
    0 1
    حیف کی روشه برای این فوتبال بی در و پیکر.این رانت خواری ها دلال بازی ها بزارید بره لااقل اخر عمری بی درد سر زندگی می کنه.مام عادت داریم به بی برنامگی نجنگیدن و به فکر خودمون تنها بودن.بزارید بره ما هم با همین مربی های درون وطنی حال باختامونو می بریم.
  • هادی US ۰۶:۱۰ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۷
    1 0
    حقشه ک بره
  • بی نام A1 ۰۶:۱۰ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۷
    2 1
    شورش در اومد دیگه .مربی خوب نخواستیم
  • بی نام A1 ۰۶:۱۵ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۷
    2 1
    برود ...كار اين هم شده ناز و ادا و بي احترامي
  • بی نام IR ۰۶:۲۱ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۷
    1 0
    آیا کفاشیان می تواند دوباره با تیزهوشی مدیریتی خود کروش را نگه دارد و یا اینکه اتفاقات تازه تری می افتد؟ چطور میشه وقتی کار به اینجاها میرسیه کفاشیان میشه تیز هوش و مدیر اونوقت روزای دیگه میشه بی خیال خندان؟
  • حق طلب IR ۰۶:۲۲ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۷
    3 0
    دیگه این بازیا نخ نما شده خبرآنلاین و خبرورزشی جون کروش اگه واقعا از تاتنهام و مکزیک منچستریونایتد پیشنهاد داشت تاحالا 1000بار از ایران رفته بود
  • بی نام A1 ۰۶:۲۳ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۷
    2 1
    بابا بذار بره البته ببخشید شما ناراحت میشید
  • بی نام A1 ۰۶:۲۷ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۷
    1 2
    بي كفايت تراز مسئولين وزارت ورزش وجود نداره نمي دونم كي روش به چه دلخوشي تو فوتبال ايران مانده .
  • بی نام A1 ۰۶:۴۱ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۷
    2 0
    بسه دیگه...انگار ملت هیچ کاری جز این بازارگرمی های گاه و بی گاه شما ندارن...عن قضیه رو دیگه درآوردین
  • بی نام A1 ۰۶:۴۱ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۷
    2 0
    برای بار بیستم...جالبه هر دفعه میگین جدی..
  • بی نام A1 ۰۶:۴۹ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۷
    2 0
    اي بابا. اينم ديگه گندشو درآورده
  • مهدی RO ۰۶:۵۰ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۷
    2 0
    باز خبر آنلاین تو خواب یه مشتری جدید واسه کیروش پیدا کرد. کیروش رئ تیمهای دسته 2 عربی هم نمیخوان و فقط تو روزنامه های ما هر روز واسش مشتری پیدا میشه. ان شاالله بره و از شر این مربی ترسو راحت شیم.
  • بی نام A1 ۰۶:۵۶ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۷
    3 0
    خدا کنه که جدی باشه
  • هادی A1 ۰۶:۵۶ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۷
    1 2
    عاقل باشد می رود. اینجا فقط جنگ اعصابه.
  • امین EU ۰۷:۰۱ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۷
    0 2
    این همان اتفاقی است که کفاشیان و گودرزی منتظرش هستند . اینکه کیروش با پای خودش ایران را ترک کند و مسئولان برای ما لبخند بزنند و شانه بالا بیاندازند
  • بی نام IR ۰۷:۰۳ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۷
    2 0
    بابا اين كروش اگر جايي اون رو مي خواست مطمئن باشيد خيلي زودتر از اينا ميرفت ... مربي كه از 365 روز سال 201 روزش رو توي ايران نيست به نظرتون بمونه براش بهتره يا بره ؟؟
  • بی نام IR ۰۷:۰۴ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۷
    2 0
    شرط مي بندم اين هم مثل قبلي ها الكيه ... فقط بازارگرمي براي مربي كه هيچ كجاي دنيا اون رو نمي خوان به غير از ايران .. براي اينكه پوپوليست هست و روحيه ايراني ها رو خوب شناخته
  • سعید A1 ۰۷:۱۹ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۷
    2 0
    الکی نمی خواد حاشیه درست کنی خبر آنلاین دیگه گوش مردم از این حرفا پر شده نمی خواد با نشر اکاذیب و با تیتر های دروغین مردم را به خوندن این خبر جلب کنی هر چند می دونم که به احتمال قوی ادمین محترم چاپ نمی کنه
  • ahmad A1 ۰۷:۳۱ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۷
    1 0
    اقا یه بار هم که شده منطقی به این قضیه کیروش نگاه کنیم. کیروش درطول پنج سال گذشته هرچه درچنته داشت برای ایران رو کردو دستش هم درد نکند. ولی واقعا ایندفعه خودش هم میداند که دیگر چیز جدیدی برای ارایه نداردو دیگر هم نمیشود همیشه دفاع کرد. لذا به نظرم باید یه مربی خارجی اشنا به فوتبال ابران رو بیارن که میتونه همون نتایج رو با قیمت خیلی کمتر از کیروش بگیره. مثلا به نظرم دراگان اسکوچیچ یا حتی خود برانکو. نتایج برانکو با تیم ایران و صعود خیلی راحت و بدون حماسه سازی یرانکو به جام جهانی رو یادتونه.
  • بی نام A1 ۰۷:۴۷ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۷
    2 0
    انشاا...
  • یاسر A1 ۰۷:۵۷ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۷
    3 0
    لابد مکزیک دنبال یه مربیه صرفا خوشتیپ میگرده
  • کامران سموات از همدان A1 ۰۸:۰۰ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۷
    2 0
    درود بر شما اینها همه سیاه بازی و بازار گرمیه و کیروش جز ایران جایی نداره که بره. هر چند وقت یکبار این داستان رو سر هم میکنه که بهش توجه بشه . کجا بهتر از ایران که پول زیاد بگیره و وقت هم نزاره الان 2ماهه که نیست امیدوارم بزودی مربی ایرانی جایگزینش بشه . پولی رو که به کیروش میدن اگه به چندتا مربی تراز اول ایرانی بدهند بهتر نتیجه میگیریم مثلا تیمی متشکل از محمد مایلی کهن مجید جلالی حسین فرکی منصوریان و گل محمدی
  • عطا IR ۰۸:۰۶ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۷
    3 0
    بابا بزارین بره این هم همه را سرکار گذاشته اینکار کوه مکنه پول بی زبان بهش میدهند و هیچ فایده هم نداره ناز شصت دلال ها
  • احسان IR ۰۸:۱۱ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۷
    2 0
    به درک
  • بی نام IR ۰۸:۳۱ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۷
    3 0
    بازار گرمیه اگه از ایران بره اتلتیکو ی دو قوز اباد هم نمی خواهدش باور نکنید
  • کاوه IR ۰۸:۵۵ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۷
    0 2
    جناب وزیر تحویل بگیرید پرسپولیس و استقلال را که به کمک معاون کشتی گیرتان ضربه فنی کردید حالا هم نوبت مربی محبوب مردم میباشد که با یک فن پیچ پیچک ضربه فنی اش کنید .
  • بی نام US ۰۹:۱۷ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۷
    2 0
    چه میکنن این ژورنالیستها یعنی به زور میخوان کیروش بدن به مکزیک.کیروش کجا خسته حرف زده میشه بگید؟
  • ♥ اس اس ... تاج آسیا♥ A1 ۰۹:۳۲ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۷
    2 0
    به درک
  • جاويد IR ۱۱:۲۱ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۷
    5 0
    يه جوري مطلب نوشتي انگار كيروش مثل كواچ تيم ملي را جهاني كرد. با اون بازي هاي ضد فوتبال و كسل كننده اش و پولي گرفته هيچ خدمتي به اين فوتبال نكرده. تنها خدمتش اين بود كه نشون بده كفاشيان چقد بي عرضه است و اونو و مشت خودش گرفته.
  • omidss EU ۱۱:۲۷ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۷
    1 0
    كيروش همچين كاري نميكنه ، اگه بعد جام ملت ها بود شايد اما الان نه
  • بی نام IR ۱۳:۴۱ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۷
    0 3
    والا با این کارایی که وزارت میکنه من که فقط خبرا رو میخونم و دنبال میکنم خسته شدم چه برسه به کیروش که سرمربیه. اگه کیروش بره من بهش حق میدم ولی از وزیر ورزش نمیگذرم و نمی بخشمش.
  • کامران سموات از همدان A1 ۱۶:۴۷ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۷
    4 0
    خبر آنلاین بازم تایید نکردی و نظره من رو که بر علیه کیروش دوستتون بود تایید نکردی