روز گذشته مشکلات کاربران خبرآنلاین در بخش نظرات این سرویس ثبت شد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، مشکلاتی که دیروز کاربران با این رسانه در میان گذاشتند بیشتر در حوزه اقتصادی، بیمه و شتغال قرار داشت. 

سایر مشکلات در جدول زیر قرار دارد:

 

حوزه شرح مشکل
اقتصادی و اشتغال

 

با سلام .لطفا راجع به مشکلات کتابداران شاغل د رنهاد کتابخانه خصوصا در موردوضعیت حقوقی و مزایا و امنیت شغلی و قانون مدیریت خدمات کشوری اقدام فرمایید . به عرض می رسانند اینجانب با مدرک فوق لیسانس دریافتی حقوق 850 هزار تومان است در این نهاد فرهنگی خبری از اعطای وام خرید خودرو،وام مسکن اضافه کاری حق شیفت و بهره وری و... نیست و نزدیک 6300 کتابدار خواهش دارند که این موضوع پیگیری شود

 

قانون پیش فروش مسکن را چرا اجرا نمی کنند؟

 

چرا قانون مالیات بر خانهاز یکی بیشتر جهت مجبور کردن محتکرین مسکن به فروش یا لااقل اجاره واحدهای خالی اجرا نمی شود؟؟؟ چرا در مورد بازار مسکن بیشتر از اینکه نگاهها به سمت مصرف کننده و مصرف گرایی در این بازار معطوف شود نگاه ها سرمایه داری شده است؟؟؟

 

با سلام من کارمند دانشگاه علوم پزشکی گیلان هستم در خصوص ساعت کاری دانشکده مشکل دارم .ساعت کاری برای یک خانم شاغل از ساعت 7:30 تا 3:15 بعدازظهر باعث نداشتن بازده کاری از هم گسیختگی خانواده و نداشتن آرامش برای مادر و اسیر کردن فرزندان ما شده است درحالیکه شروع کلاس ها از ساعت 8:30می باشد حضور مسئولین ما هم بعد از این ساعت و قبل از این ساعت می باشد، نه ناهار داریم نه هزینه ناهار را دریافت می کنیم پس فرق ما با یک مسئول چیست ؟ چون ما کارمند هستیم با این حقوق ناچیز باید تن به هر ذلتی بدهیم . خواهشمند است به این مشکل رسیدگی شود و با کاهش ساعت کاری در دانشکده ها موافقت شود .

 

یارانه مادرم را قطع کردند این در حالی است که پدرم فوت کرده اند و مادرم هم حقوق از ایشان ندارد به سایت یارانه ها هم که مراجعه میکنم فقط انصراف دارد چه باید بکنیم؟

 

لطفا مشکلات معیشتی نیروهای شرکتی مخابرات را هم منعکس کنیدبا توجه به اینکه تجمع های هم درمقابل مجلس داشتیم

 

با سلام مسولین محترم اموزش وپرورش جهت افزایش حق عائله مندی خانم های مجرد اقدام کنند چون کارمند مجرد به تنهایی باید همه هزینه های زندگی خود را تامین کند

 

 

آموزش

 

این کانون وکلا نباید سهمیه در امتحانات پذیرش قرار دهد . چرا به یک سازمان صنفی خصوصی اجازه داده شده است در تعیین سهمیه پذیرش دخالت کند؟ این یک امر حاکمیتی است و نباید دست کانون وکلا باشد.

بیمه

 

با سلام مطابق قانون مصوب سازمان تامين اجتماعي در مجلس هر خانمي مي تواند با 20سال پرداخت حق بيمه و داشتن 42سال سن بازنشسته شود و در قانون هيچ اشاره اي نشده است كه در هنگام درخواست بازنشستگي حتما بايد در كارگاهي مشغول كار باشد . ولي سازمان تامين اجتماعي اخيرا با تفسيري خود خواسته اين الزام را گذاشته است و بانواني كه در هنگام بازنشستگي بيمه اختياري و يا زنان خانه دار هستند و حق بيمه خود شامل سهم كارگر و كارفرما يكجا و راسا در وجه سازمان تامين اجتماعي پرداخت مي كنند از شمول اين قانون مستثني مي داند و اظهار مي كند زنان خانه دار بايد 30سال حق بيمه بپردازند كه اجحافي بزرگ و خلاف قانون است و برخلاف منويات رهبري زنان را تشويق به اشتغال در هنگام رسيدن به سن 42سالگي مي نمايد آنهم با چندين فرزند .

 

دوست عزیز خبر انلاین :من یک بیمه تامین اجتماعی هستم چند سال بیمه خودم حال بصورت کارفرما یا بصورت کارگر پرداخت نکردم بدون شک مشکلاتی داشتم و یا اینکه کارفرما نپرداخته ومن متوجه نشده ام حال خودم حاضرم این چند سال را باجریمه بپردازم و بی خیال شوم .همانطوریکه دوسال سربازی را خریده ام که این در واقع به نفع تامین اجتماعی میباشد اما قبول نمیکنند ایا خواسته من بیمورداست؟ تامین اجتماعی یک ارگان بسیلر سختگیر است.لطفا اعلام فرمایید وراهنمایی کنید.

راهنمایی و رانندگی باسلام:از مسولین درموردافرادی که منزلشان در محدوده طرح ترافیک سوال بفرمائید که چه باید کنند.
شهری

 

یکی از مشکلات مهم شهر بستن معابر پیاده در کوچه‌های مسکونی توسط خودروهاست. در محله سعادت‌آباد با وجود تعداد زیاد بانک‌ها و آژانس‌های مسکن به‌خصوص خیابان سرو شرقی و سعادت‌آباد، این اصناف هیچ هزینه‌ای بابت این مساله نمی‌دهند. در ضلع جنوب شرقی میدان کاج سال‌هاست که پارکینگ طبقاتی ساخته شده ولی شهرداری اقدام به افتتاح آن نمی‌کند. این در حالی است که یکی از اقداماتی که شهرداری تهران خیلی به آن افتخار می‌کند حذف هتل مخروبه در پل سیدخندان است. ظاهرا قرار است این به آن در شود در کوچه مجد خیابان سرو شرقی با وجود پارکبان‌ها مردم اقدام به پارک اتومبیل خود در همه معابر پیاده حتی پیاده‌رو می‌کنند. من چند بار از طری۱۱۰ و ۱۳۷ اقدام کردم نتیجه نگرفتم. عکس‌های مربوط به پارک در پیاده‌رو و ۱۳۷ موجوداست

17304

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 421250

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 7 =